پیام تبریک امام جمعه بخش و شهر مقدس امامزاده عبدالله به مناسبت روز خبرنگار
پیام تبریک امام جمعه بخش و شهر مقدس امامزاده عبدالله به مناسبت روز خبرنگار
سکان؛ حجت الاسلام و المسلمین حسین زاده برسمنانی با صدور پیامی ، به بهانه فرا رسیدن هفدهم مرداد « روز خبرنگار » از تمامی خبرنگاران و فعالان رسانه ای تقدیر و تشکر نموده و این روز را تبریک گفت.

در پیام تبریک امام جمعه شهر مقدس امامزاده عبدالله(ع) آمده است :
بسم الله الرحمن الرحیم
«ن و القلم و مایسطرون»
هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار، بهانه و فرصتی است گرانبها برای پاسداشت مقام شامخ انسان های فرهیخته، نیک اندیش و حقیقت جویی که در راه روشنگری و آگاهی بخشی به آحاد جامعه، بی وقفه و خالصانه می کوشند و مناسبتی است مغتنم برای تجلیل از خدمات همه خبرنگاران متعهد و دلسوز کشور، استان و شهرستان آمل، که نقش خطیر اطلاع رسانی و شفاف سازی و تبیین را تؤام با صداقت و عدالت، امانت داری، مسئولیت پذیری، تعهد و دلسوزی برعهده دارند.
بی تردید کارکرد رسانه های محلی در ارائه تصویری از مشکلات موجود منطقه و کنترل عمومی بر مسئولان و دستگاه های اجرایی بی بدیل و غیر قابل انکار است
و به راستی که رسالت اصحاب خبر و رسانه بسیار خطیر و حساس است.
چنانچه پیامبر خدا(ص) در حدیثی فرموده است: «حق را بگو ودر راه خدا از ملامت هیچ ملامت گری نهراس».
جامعه خبرنگاران عزیز با پیروی از آرمان های مکتب حسینی و زینبی، مسیر انقلاب شکوهمند اسلامی و تاسی از شهدای گرانقدر می توانند راه دشوار و سنگین آگاهی بخشی و رسالت خطیر خبرنگاری را طی نمایند. دستیابی به قله های توسعه و تعالی جامعه در سطوح مختلف و رسیدن به آرمان های ارزشمند انقلاب اسلامی در گام دوم انقلاب، جز با آگاهی بخشی صحیح محقق نخواهد شد.
در بخش دیگر از پیام تبریک آمده است : اینجانب ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اصحاب رسانه بویژه شهید صارمی، تلاش و همت فعالان و نویسندگان خبری و رسانه ای، صداوسیما، کانال ها و صفحات مجازی و اینترنتی و خبرنگاران شرافتمند و بابصیرت و مردمی را ارج نهاده و از همکاری های صمیمانه و همیشگی این عزیزان با نهاد امامت جمعه و ستاد برگزاری نمازجمعه قدردانی می نمایم. از خداوند متعال، موفقیت و سربلندی این مجاهدان بی ادعا را در تمامی عرصه های زندگی و حرفه خبرنگاری آرزومندم.