پنج طرح آبرسانی روستایی در بابل افتتاح شد
پنج طرح آبرسانی روستایی در بابل افتتاح شد
همزمان با چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، پنج طرح آبرسانی به روستاهای بابل به همراه بهسازی چاه های این شهرستان با حضور نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، معاون آبفا مازندران، مسئولان شهرستانی و محلی افتتاح شد

به گزارش سکان نیوز دکتر کریمی و سردار سعادتی دو نماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی در سخنانی از اجرای طرحهای آبرسانی در این شهرستان قدردانی و از پیگیری های مدیرعامل شرکت آبفا مازندران در رفع کمبودها و خواسته های مردمی قدردانی ویژه کردند.

 

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفامازندران نیز در این مراسم گفت: ۴۳ پروژه آب و فاضلاب طی ایام دهه مبارک فجر افتتاح و یا عملیات اجرایی آن در این استان آغاز می شود که حاصل تلاشها و حمایتهای نمایندگان مردم، مسئولان استانی و شهرستانی و مجموعه کارکنان شرکت است.

 

حمیدرضا خدابخش پور به اجرای پنج طرح آبرسانی به روستاهای شیردارکلا، گنج افروز، رمنت، مجتمع های آغوزبن و بازیار و نیز بهسازی چاه های آب شرب در این شهرستان اشاره و تصریح کرد: در روستای شیردارکلا دوحلقه چاه با آبدهی ۲۰ لیتر در ثانیه حفر، یک باب مخزن ذخیره به حجم ۴۵ متر مکعب و نیز یک باب ایستگاه پمپاژ احداث شد.

 

او ادامه داد: در روستای گنج افروز نیز دو باب مخزن به حجم ۴۰۰ متر مکعب و یک باب ایستگاه پمپاژ احداث و یک حلقه چاه با آبدهی چهار لیتردر ثانیه حفر شد.

 

معاون بهره برداری و توسعه آب شرکت آبفامازندران، اجرای دوهزار متر خط انتقال در روستای رمنت و نیز یکهزار متر خط انتقال به مجتمع آغوزبن (روستای بیشه سر) را از دیگر پروژه های آبرسانی در شهرستان بابل دانست و تصریح کرد: در طرح آبرسانی به مجتمع بازیار نیز چهارهزار متر خط انتقال در اقطار ۱۶۰ و ۱۲۵ میلی متری به اجرا در آمد.

 

خدابخش پور در خصوص بهسازی چاه های شهرستان بابل نیز اظهار داشت: در این عملیات سه حلقه چاه با افزایش آبدهی ۳۰ لیتر در ثانیه تجهیز و بهسازی شد.

 

او مجموع اعتبارات هزینه شده برای طرحهای آبرسانی در شهرستان بابل را ۲۶۰ میلیارد ریال و جمعیت بهره مند از آن را بیش از ۳۱هزار نفر عنوان کرد.