پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین اجتماعی استان البرز به روز شد
پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین اجتماعی استان البرز به روز شد
سکان نیوز؛ سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان البرز گفت: پرداخت مطالبات مراکز درمانی طرف قرارداد تامین اجتماعی استان البرز به روز شد.

ابوالحسن قورچیان افزود: درارائه خدمات مطلوب تر به بیمه شدگان و بازنشستگان و افزایش رضایتمندی آنها و همچنین بهتر شدن خدمات درمانی و در راستای اجرای بخشنامه ابلاغی به دستور دکتر سالاری مدیر عامل محترم سازمان تامین اجتماعی مبنی بر( تهاتر:بهای خدمات ارائه شده به بیمه شدگان مراکز درمانی با دیون معوق و حق بیمه جاری این مراکز ) این امر با قوت بیشتری در استان پیگیری می گردد.

ایشان در خصوص اقدامات انجام شده در استان البرز گفت: در مرحله اول مراتب دستور مدیرعامل سازمان در موضوع بخشنامه مذکور به کلیه مراکز درمانی طرف قرارداد اطلاع رسانی شد.

وی افزود: در این راستا و با هماهنگی ایجاد شده با مدیریت درمان استان البرز و مرکز اسناد پزشکی تعداد ۸۸ فقره قرارداد با مراکز درمانی منعقد گردید.

قورچیان ادامه داد: ضمنا در راستای قراردادهای منعقده از ابتدای سال ۹۹ لغایت ۳۱ شهریور امسال مبلغ ۲۰۸ میلیارد ریال بهای خدمات ارائه شده به بیمه شدگان و بازنشستگان سازمان از سوی مراکز درمانی از سازمان تامین اجتماعی بابت حق بیمه کارکنان این مراکز درمانی طرف قرارداد سازمان به منظور بهره مندی به هنگام کارکنان مراکز درمانی ازخدمات سازمان جایگزین و تسویه گردیده است.

قورچیان در پایان گفت : این امر بسیار مبارک (تهاتر)باعث شده پرداخت بهای خدمات ارائه شده به این مراکز درمانی به روز گردد و کیفیت خدمات مراکز درمانی به بیمه‌شدگان در این مراکز در سایه اعتماد ایجاد شده هرچه بهتر انجام پذیرد.