پرداخت تسهیلات بانکی به شهرداری های مازندران جهت خرید ماشین آلات مورد نیاز‌
پرداخت تسهیلات بانکی به شهرداری های مازندران جهت خرید ماشین آلات مورد نیاز‌
سکان؛ مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های مازندران از پرداخت تسهیلات بانکی به شهرداری های مازندران جهت خرید ماشین آلات مورد نیاز است.

به گزارش روابط عمومی سازمان همیاری شهرداری های مازندران ، در راستای دستور استاندار مازندران و در ادامه پیگیری های مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های مازندران  جهت بهره گیری از کلیه ظرفیت ها برای توسعه استان ، این بار مهندس فرجی طی نشست با  مدیران عامل دو بانک  از موافقت  این بانک ها برای پرداخت تسهیلات جهت خرید ماشین آلات به شهرداری های مازندران خبر داد.

 مهندس فرجی افزود: با توجه به دغدغه و نگرانی استاندار مازندران مبنی بر اینکه وضعیت ناوگان خودرویی دستگاه های اجرایی و  شهرداری های مازندران مطلوب نبوده و باید نوسازی و بهسازی شوند پیگیری این کار را در اولویت برنامه های سازمان قرار دادیم .

وی بیان داشت: بر اساس مصوبه ای که به تصویب هیات دولت رسید مقرر شد  وزارت صمت مجوز ورود خودروهایی با کیفیت بالا را جهت نوسازی ناوگان شهری دستگاه های خدمت رسان وارد کند و بر این اساس بسیاری از استان ها نسبت به خرید این خودرو اقدام کردند.
 
فرجی تصریح کرد: با توجه به اینکه در جریان بودیم اکثر شهرداری های مازندران از وضعیت اقتصادی مناسبی برخوردار نبوده و قادر به تهیه این ماشین آلات نیستند بر این اساس درصدد شدیم از طریق رایزنی با  برخی از بانک ها زمینه برخورداری شهرداری های مازندران از این ماشین آلات  را فراهم کنیم .

 وی گفت: طی نشست با مدیران عامل دو بانک  ،مدیران این بانک ها موافقت کردند تسهیلات بانکی با اقساط 36 ماهه به شهرداری های مازندران پرداخت کنند .

 فرجی در خصوص شرایط  این تسهیلات افرود:  برنامه به این صورت است که 70 درصد هزینه خودروها از طریق تسهیلات بانکی تامین گردد.

 مدیرعامل سازمان همیاری شهرداری های مازندران افزود: همچنین تهاتر بخشی از هزینه های تامین خودروها با خرید خودروهای فرسوده شهرداری ها توسط سازمان همیاری شهرداری های مازندران  امکانپذیر خواهد بود.