پایداری کامل شبكه هاي انتقال و فوق توزيع گيلان
پایداری کامل شبكه هاي انتقال و فوق توزيع گيلان
سکان نیوز؛ مديرعامل شركت برق منطقه اي گيلان گفت: در حال حاضر شبكه هاي انتقال و فوق توزيع استان از پايداري كامل برخوردارند.

بهمن داراب زاده” گفت: به دليل شرايط جوي نامساعد، بارش باران و برف را در استان گيلان شاهد بوديم كه خوشبختانه اين بارش ها هيچ گونه آسيبي به تاسيسات شركت وارد نكردند.
وي با اشاره به تجربه شركت در مواجهه با چنين بارش هايي، گفت: در بارش هاي اين چنيني به مانند سال هاي گذشته، تمامي اكيپ هاي فني، عملياتي، تجهيزات و ماشين آلات شركت به حالت آماده باش قرار دارند تا بتوانيم در صورت وقوع هر گونه اتفاقي، در اسرع وقت آن را مديريت و از وقوع حوادث احتمالي جلوگيري كنيم.
مديرعامل شركت برق منطقه اي گيلان با اشاره به اينكه استان گيلان، استاني حادثه خيز است، گفت: در استان گيلان با بحران هاي مختلفي در زمينه هاي رانش زمين، بارش فراوان برف و باران، افزايش بي سابقه دما و … روبه رو هستيم كه در طول چند سال گذشته بي سابقه بوده است.
وي افزود: با مديريت دانشي كه در شركت ايجاد شده و با توجه به مستندات موجود، اقدامات قبل، حين و پس از بحران شناسايي و احصا شده و براي كنترل هرگونه بحران احتمالي در آمادگي كامل به سر مي بريم و در حال حاضر نيز شبكه هاي انتقال و فوق توزيع گيلان از پايداري كامل برخوردارند.