پایداری شبکه ارتباطی با حضور ۲۰ میلیون مسافر در استان مازندران
پایداری شبکه ارتباطی با حضور ۲۰ میلیون مسافر در استان مازندران
سکان نیوز/ اسماعیل اعزی رییس کارگروه توسعه ارتباطات استان مازندران ضمن تشریح ‌وظایف اداره کل متبوع خویش در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان از آمادگی کامل مجموعه ICT استان در توسعه زیرساخت های ارتباطی بخصوص در نقاط بالادست و کمتربرخوردار روستایی اشاره نمود.

اسماعیل اعزی رییس کارگروه توسعه ارتباطات استان مازندران ضمن تشریح ‌وظایف اداره کل متبوع خویش در حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات در استان از آمادگی کامل مجموعه ICT استان در توسعه زیرساخت های ارتباطی بخصوص در نقاط بالادست و کمتربرخوردار روستایی اشاره نمود.
سرپرست اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان مازندران همچنین با اشاره به رتبه نخست مازندران در پذیرایی از مسافران و گردشگران نوروزی با بیش از ۲۰ میلیون مسافر و حجم ۱۰۴ درصدی سفر از تلاشهای مجموعه زیرساخت و مخابرات و اپراتورهای تلفن همراه و مجموعه های پست و پست بانک در ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی و مردم استان خبر داد.
در این جلسه دکتر سلگی معاون سیاسی و امنیتی استانداری مازندران ضمن تقدیر از مجموعه ارتباطات استان در ایجاد پایداری شبکه ارتباطی در ایام نوروز افزود : باتوجه به سفر خیل عظیم مسافران و گردشگران در ایام نوروز و همچنین در طول سال به مازندران باید بلحاظ ارائه خدمات و امکانات رفاهی نگاهی ملی داشت.
وی همچنین ضمن تاکید بر حضور میدانی مدیران در عرصه خدمت به مردم در دولت سیزدهم افزود: خوشبختانه با اعلام شعار سال توسط مقام معظم رهبری مبنی بر تولید، دانش بنیان و اشتغال آفرینی و همچنین تاکیدات استاندار محترم در خصوص تحقق این شعار از مدیرانی که در این عرصه دلسوزانه و جهادی گام برمی‌دارند حمایت خواهیم کرد.