پاکسازی مناطق آلوده ضامن مصون سازی و سلامت اجتماعی است
پاکسازی مناطق آلوده ضامن مصون سازی و سلامت اجتماعی است
سکان نیوز/ دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران پاکسازی مناطق آلوده را ضامن مصون سازی و سلامت اجتماعی دانست و گفت: شهرستان آمل در پاکسازی و کنترل مناطق آلوده و آسیب پذیر خوب عمل کرده است.

به گزارش سکان نیوز/ احمد مظفری در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر آمل که شامگاه روز گذشته دوم اردیبهشت ماه در فرمانداری این شهرستان برگزار شد، با اشاره به اینکه مواد مخدر و اعتیاد پایه و اساس بسیاری از جرائم اجتماعی و اخلاقی است، اظهار کرد: تلاش در راه مبارزه با مواد مخدر، توسعه و تقویت مراقبت اجتماعی و گفتمان سازی در این حوزه آرامش روحی و روانی جامعه را به دنبال دارد.

وی در ادامه از دستگاه‌های عمل کننده در مناطق آسیب پذیر امت آباد و رضوان ۳۸ آمل تقدیر و تشکر کرد و افزود: بعضی از دستگاه‌های اجرایی و متولی به تعهدات و وظایف خود در این دو منطقه عمل نکرده‌‍اند که انتظار می‌رود با زمان بندی و برنامه ریزی اقدام کنند.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر مازندران با اشاره به شهادت بیش از ۳۸۰۰ نفر از سربازان و پاسداران عزیز در راه مبارزه با مواد مخدر و سلامت و امنیت جامعه گفت: برای مبارزه با این مواد افیونی و آسیب‌زا همه باید عزمشان را جزم و تلاش جهادی کنند.

وی در پایان با اشاره به اینکه اعتیاد و سوء مصرف مواد مخدر اولویت اول در حوزه مقابله با آسیب‌های اجتماعی است، خاطرنشان کرد: در شهرستان آمل هم در حوزه افراد خیر و نیک اندیش و هم در حوزه سمن‌ها و تشکل‌های مردمی ظرفیت‌های گسترده‌ای وجود دارد و شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و کمیته‌ها با برنامه ریزی و پیگیری می‌تواند از این ظرفیت‌ها برای مقابله با مواد مخدر استفاده بیشتری کند.