ولنگاری بازار و گرانی‌های اخیر ناشی از نظارت ناقص وزارتخانه‌های صمت، اقتصاد و سازمان تعزیرات است
ولنگاری بازار و گرانی‌های اخیر ناشی از نظارت ناقص وزارتخانه‌های صمت، اقتصاد و سازمان تعزیرات است
سکان نیوز؛ نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: ولنگاری بازار و گرانی‌های اخیر ناشی از نظارت ناقص وزارتخانه‌های صمت، اقتصاد و سازمان تعزیرات است.

به گزارش سکان، علی بابائی کارنامی در جلسه علنی مجلس شورای اسلامی ضمن تشکر از مقام معظم رهبری به دلیل ابلاغ سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی گفت: ولنگاری بازار در زمینه قیمت کالاها و گرانی‌های اخیر ناشی از نظارت ناقص وزارتخانه‌های صمت، اقتصاد و سازمان تعزیرات را برنمی‌تابیم .

نماینده مردم ساری و میان‌دورود در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: خواستار توقف کامل احداث سد فینسک هستیم و آن را از وزرای مربوطه و دولت مطالبه داریم.

وی در تذکری به وزرای بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار پرداخت مطالبات کادر درمان و پزشکان تمام وقت و پاره وقت و تعیین تکلیف استخدام پرستاران بیمارستان‌ها و مراکز درمانی و همچنین رسیدگی به بهورزان شد.

نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش در خصوص عدم توجه کافی به مدارس غیردولتی تصریح کرد: چرا ظرفیت قانونی در جهت ارتقاء این مدارس از جمله توجه به نیروی انسانی آنها به کار گرفته نمی‌شود.

بابایی کارنامی در تذکری به وزیر راه و شهرسازی به دلیل عدم توجه کافی به احداث و نگهداری راه های حوزه انتخابیه خود گفت: توجه ویژه به راه‌های مناطق محروم از جمله راه‌های سرتاج، جلاسم، وارنی و سرکوه را مطالبه داریم.

وی ضمن تذکر به وزیر خارجه به دلیل توجه به اقتدار و شأن ملت ایران و رعایت اجرای دقیق قانون اقدام متقابل ادامه داد: اشتباه سال گذشته کمیسیون تلفیق مجدداً در سال جاری تکرار شد، تدوین جداولی که به دولت فرستاده شده مورد تأیید مجلس شورای اسلامی نیست و درخواست دارم این اشتباه در سال‌های بعدی و تدوین قوانین انجام داده نشود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم افزود: درخواست دارم مجلس شورای اسلامی نشستی برگزار کند و بین نظارت و دخالت نمایندگان تفکیک قائل شود تا فرمایشات مقام معظم رهبری بر روی زمین باقی نماند و شأن مجلس حفظ گردد تا برخی افراد از نظارت عالمانه مجلس نترسند و سوء استفاده نکنند./