ورزش موجب ارتقای روحیه و افزایش راندمان كاری پرسنل می شود
ورزش موجب ارتقای روحیه و افزایش راندمان كاری پرسنل می شود
سکان نیوز؛ رئیس انجمن ورزشهای رزمی وزارت نیرو بیان داشت؛ ورزش موجب ارتقای روحیه و افزایش راندمان كاری پرسنل می شود.

به گزارش سکان، دکتر علیرضا قهاری در جلسه هیت رئیسه انجمن ورزشهای رزمی صنعت آب و برق استان در راستای اجرای برنامه های سال 1401در توزیع برق شمال بابل اظهار داشت؛ ترویج ورزش میان كاركنان به طور حتم موجب شتاب بخشی به امور اداری از سوی پرسنل می شود.

مسئول شورای هماهنگی ورزش صنعت آب و برق استان مازندران با اشاره به اینکه برای داشتن جامعه سالم باید ورزش به صورت مستمر نهادینه شود، افزود؛ بنابراین ادارت صنعت آب و برق هم باید در این موضوع مهم نقش آفرین باشند.
دکتر قهاری عنوان كرد: ورزش موجب ارتقای روحیه و افزایش راندمان كاری پرسنل اداره ها می شود و هزینه در ورزش، سرمایه‌گذاری بلندمدت است.

مصطفی درویش متولی رئیس انجمن ورزشهای رزمی صنعت آب و برق مازندران در ادامه با بیان اینکه با حداقل ۳۰ دقیقه انجام فعالیت ورزشی روزانه می توان از بسیاری از بیماری ها جلوگیری کرد افزود؛ از آنجاییکه کارمندان از صبح تا پایان وقت اداری در اداره و اصطلاحا پشت میزنشین هستند انجام فعالیت های ورزشی در طول روز ضروری می باشد.

محمدرضا فرجی نقیبی دبیر انجمن ورزشهای رزمی صنعت آب و برق و مسئول امور ورزش توزیع برق شمال بابل در این نشست، توجه به ورزش كاركنان را از راه های پیشگیری از فرسودگی شغلی دانست و افزود: توجه به سلامت، تندرستی و نشاط پرسنل همواره مورد تاكید مدیرعامل توزیع برق مازندران و مدیر امور توزیع برق شمال بابل می باشد و در آینده نیز برنامه‌های متنوع ورزشی در دستور كار قرار دارد.

فرجی نقیبی گفت: توسعه فعاليتهای ورزشی برای کارکنان در امور برق شمال بابل، حاصل نگاه مثبت و رويكرد دورانديشانه مدیران به این موضوع است كه با استقبال كاركنان شركت نيز مواجه شده است.