وحدت و انسجام نمایندگان منتخب مازندران در مجلس حفظ شود/از جوانان مومن و انقلابی در پست های مدیریتی استفاده شود/زباله ضربه سنگینی به محیط زیست مازندران زد
وحدت و انسجام نمایندگان منتخب مازندران در مجلس حفظ شود/از جوانان مومن و انقلابی در پست های مدیریتی استفاده شود/زباله ضربه سنگینی به محیط زیست مازندران زد
سکان نیوز؛ نماینده ولی فقیه در استان مازندران بیان داشت:وحدت و انسجام نمایندگان منتخب مازندران در مجلس حفظ شود/از جوانان مومن و انقلابی در پست های مدیریتی استفاده شود/زباله ضربه سنگینی به محیط زیست مازندران زد.

به گزارش سکان نیوز، آیت الله محمدی لائینی در دیدار با منتخبان مردم مازندران در مجلس یازدهم با تبریک ایام نیمه شعبان و ولادت منجی عالم بشریت گفت:حضرت آقا در حکمی که برای بنده صادر فرمودند دو چیز را خواستند، یکی برجستگی های مردم مازندران شناسانده و بازگو شود و بعدی جوانان مومن و انقلابی تقویت شوند.

وی با اشاره به اینکه همانطور مردم مازندران برجستگی های فراوانی در حوزه های مختلف دارند، افزود: نمایندگان آنها نیز باید ویژه گی های منحصر به فردی داشته باشند و در عمل برای مردم ملموس باشد.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت: مجلس شان بسیار بالایی دارد و باید نگاه خودمان به مجلس را ارتقا بخشیم

آیت الله لائینی با اشاره به اینکه از اسناد و منشورهای بالا دستی بسیار مهمی در کشور برخورداریم، گفت: قانون اساسی و بیانه گام دوم انقلاب سند بسیار مهمی می باشد و سیاست های که از جانب مقام معظم رهبری در حوزه های مختلف ابلاغ می شود با استفاده از این منشورهای بالا دستی کار خودمان را پیش ببریم و تنظیم کنیم .

وی با بیان اینکه باید مازندران را خوب بشناسیم ، گفت: آسیب های استان مازندران در حوزه های فرهنگی، کشاورزی، صنعتی ، محیط زیست، اشتغال و اقتصاد را خوب بررسی و آگاه باشیم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران بیان داشت:بنده که این ماموریت و مسئولیت را مقام معظم رهبری برعهده بنده گذاشتن یک شعار با عنوان “مازندران سالم و رشد یافته” ترسیم کردم.

آیت الله لائینی با اشاره به اینکه باید به مازندران پیشرفته و مدرن فکر کنیم ، افزود:جهش تولید که شعار سال می باشد باید به طور جدی در استان پیگیری شود.

وی با بیان اینکه باید وحدت وانسجام در نمایندگان مجلس حفظ شود، گفت: نمایندگان بعد از مدتی غرق در مشکلات شهرستانی حوزه انتخابیه می شوند که مشکلات استانی و ملی را فراموش می کنند.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران اظهار داشت: در حوزه اشتغال و معیشت مردم نمایندگان مجلس وظیفه سنگینی دارند و در نظارت سنگ تمام بذارند.

وی با اشاره به اینکه پسماند و زباله ضربه سنگینی به محیط زیست مازندران زده است، گفت:نمایندگان در این موضوع ورود کنند و نظارت داشته باشند تا از این معظل خارج شویم.

نماینده ولی فقیه در استان مازندران در پایان با اشاره به اینکه به جوانان و جوانگرایی توجه ویژه ای داشته باشید، گفت: از جوانان انقلابی و مومن در حوزه های مختلف استفاده کنید.