هیئت ورزشی مینی گلف استان مازندران با مدیریتی پویا در مسیر توسعه
هیئت ورزشی مینی گلف استان مازندران با مدیریتی پویا در مسیر توسعه
سکان نیوز؛ رئیس هیئت مینی گلف مازندران، گفت: با توجه به اینکه ورزش مینی گلف یک ورزش نوپایی در مازندران است اما این ورزش به دلیل مفرح بودن به خوبی جایگاهش را در این استان پیدا کرد .

ویدا خانلریان خطیری که چندماهی است ریاست این رشته ی ورزش را در مازندران بر عهده گرفت در گفت و گویی اختصاصی با سکان نیوز ، بیان داشت: با اشاره به حمایت های وحید شمسی رئیس هیئت گلف استان و لیلا عرب رئیس اداره ورزش شهرستان بابل از مینی گلف اظهار کرد: دوره های آموزش مربیان و داوران و برگزاری مسابقات برای ارگان های دولتی در مناسبت های مختلف با هزینه هیئت گلف از برنامه های مورد توجه ما است.
رییس مینی گلف مازندران، گفت: با توجه به اینکه ورزش مینی گلف یک ورزش نوپایی در مازندران است اما این ورزش به دلیل مفرح بودن به خوبی جایگاهش را در این استان پیدا کرد .
خانلریان خطیری اضافه کرد: آینده خوبی برای این ورزش متصور است به شرطی که مسوولان استانی و شهرستانی از این ورزش حمایت کنند.
وی از مدیرکل ورزش و جوانان مازندران خواست تا از این ورزش مفرح حمایت ویژه نماید.
عضو هیئت رئیسه بهکاپ مازندران در ادامه خاطرنشان کرد: مینی گلف به دلیل اینکه استقبال جهانی دارد احتمال اضافه شدن آن به بازی های المپیکی زیاد است.
خانلریان خطیری افزود: در این چندماه اخیر برای توسعه و پیشرفت رشته های مینی گلف و بهکاپ مازندران، با همکاری سرکارخانم عبدی تلاش هایی انجام دادم و مورد استقبال برخی شهرها مثل فریدونکنار واقع شد و این شهر اکنون قطب بهکاپ مازندران تبدیل شد.
مهدی بادی کناری نائب رئیس هیئت مینی گلف مازندران نیز در ادامه این گفت و گو با اشاره به کسب رتبه سوم مسعود اسدیان بازیکن مازندرانی در دومین دوره مسابقات مینی گلف مدافعان سلامت در سطح کشور، بیان داشت: مازندران در این دوره از مسابقات با 6 شرکت کننده شرکت کرد که توانست یک رتبه سومی را کسب نماید و دیگر بازیکنان مازندرانی هم با تفاضل گل کم در این مسابقات خوش درخشیدند.
وی گفت: 11 مهر ماه مسابقات مینی گلف استان های شمالی کشور به میزبانی مازندران برگزار می شود.