هوای تازه به کانون شورای اسلامی کار مازندران دمیده شد/جوانان انقلابی میدان دار شورا
هوای تازه به کانون شورای اسلامی کار مازندران دمیده شد/جوانان انقلابی میدان دار شورا
سکان نیوز؛ انتخاب هیئت رئیسه کانون شورای اسلامی کار مازندران ظهر امروز با حضور اعضا برگزار و با انتخاب رئیس، نایب رئیس، دبیر و مسئول مالی به کار خود پایان داد.

به گزارش سکان، شوراهای اسلامی کار حلقه اتصال کارگران و دولت است و باید دراین راستا وظیفه خود را به نحو احسن برای تنظیم این روابط ایفا نمایید زیرا آنچه در روابط کار در اولویت قرار دارد رعایت اصل سه جانبه گرایی است .
باید باور کنیم دوران تقابل کارگر و کارفرما به پایان رسیده و باید همکاری این دو قشر باهم تقویت شود و اکنون خوشبختانه با از بین رفتن ذهنیت منفی از تقابل و تضاد بین کارگر وکارفرما و رشد فرهنگ کار ،‌کارگران وکارفرمایان خود را شریک واقعی یکدیگر می بینند و باور می کنند که با گفت و شنودهای منطقی می توان به نتایج عقلانی دست پیدا کرد و با رسیدن به این باورمی توان کارگر و کارفرما را در کناریکدیگرو نه در تقابل با هم دید.

شرکای اجتماعی باید با همدلی و همزبانی در راستای توسعه اهداف کشور همگام با هم گام بردارند و بدون توجه به جریان سازیهای سیاسی در جهت اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران حرکت نمایند و همگان بدانند که خط و مسیر تشکلات کارگری اطاعت از رهبر معظم انقلاب است.

در مازندران بیش از 650 هزار کارگردر واحدهای صنعتی، تولیدی وخدماتی مشغول بکار می‌باشند و این تعداد خواهان عزت هستند.

خروجی همه تفکرات کنونی این است که باید کارگر را درک کرد تا با کارکردن به توسعه پایدار و استقلال کشور رسید.

در همین راستا ظهر امروز انتخابات هیئت رئیسه کانون هماهنگی شورای اسلامی کار استان مازندران برگزار شد و اقایان امید علی ناظری به عنوان رئیس کانون هماهنگی شورای اسلامی کار استان مازندران انتخاب شد.

علیرضا زارع به عنوان نایب رئیس کانون انتخاب شد.
نبی رسولی به عنوان دبیر کانون توانست رای اعضا را جذب نماید.

محمدمهدی نادری نیز به عنوان مسئول مالی کانون هماهنگی شورای اسلامی کار استان مازندران انتخاب شد