همکاری حداکثری شرکت ملی گاز ایران در تأمین سوخت نیروگاه ها
همکاری حداکثری شرکت ملی گاز ایران در تأمین سوخت نیروگاه ها
سکان نیوز؛ ارسال حداکثری سوخت مایع به نیروگاه ها با اولویت منطقه شمال شرق، استفاده حداکثری از نفت کوره در نیروگاه‌ها و مدیریت تامین گاز برای مهم‌ترین مراکز تولید برق در کشور از مهمترین برنامه هاست.

در راستای بررسی اصلاح الگوی مصرف در کشور و ایجاد هماهنگی و همکاری مشترک ما بین دستگاه‌های تأمین‌کننده و مصرف‌کننده انرژی در کشور، سومین جلسه سوخت زمستانی با حضور مجید چگنی، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی گاز ایران، جلیل سالاری، معاون وزیر نفت و مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران، معاونت راهبردی برق حرارتی و نماینده شرکت راه آهن برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی شرکت ملی گاز ایران، ارسال حداکثری سوخت مایع به نیروگاه ها با اولویت منطقه شمال شرق، استفاده حداکثری از نفت کوره در نیروگاه‌ها و مدیریت تامین گاز برای مهم‌ترین مراکز تولید برق در کشور، از اصلی‌ترین موضوعات مورد بحث در سومین جلسه سوخت بود.

بنا بر این گزارش، همچنین افزایش توان ناوگان ریلی به منظور انتقال سوخت مایع به نیروگاه ها، بررسی شرایط دمایی کشور و برآورد مصارف گاز در 14 روز آینده نیز از دیگر مباحث مهم مطرح شده در این جلسه بود که هر کدام از اعضاء به تناوب، به بیان نقطه نظرات خود و ارائه راهکارها در این زمینه پرداختند.