هدف سازمان تامین اجتماعی، ارتقای خدمات است
هدف سازمان تامین اجتماعی، ارتقای خدمات است
سکان نیوز ؛ مدیرکل تامین اجتماعی استان همدان: جامعه کارگری و کارفرمایی خوسبختانه اگر مطالبه گر هستند در کنار آن حامی سازمان نیز هستند.

شهناز حمزه لوی گفت: بیش از ۴۴میلیون نفر تحت پوشش سازمان هستند و سعی خواهیم کرد بهترین خدمت را به بیمه شدگان داشته باشیم و با طرحی که به عنوان طرح 3070 درسازمان مطرح شده بر اجرای کامل این طرح با همکاری مسئولین استان وسازمان اهتمام خواهیم ورزید.

وی افزود: برای تکریم بیمه شدگان تلاش می کنیم. علاوه بر ایفای تعهدات سازمان و با نگاهی به منابع و مصارف سازمانی نگاهی به بیمه شدگان و تجلیل و تکریم انان داشته باشیم. زیرا این سازمان امانت کارگر و کارفرماست و وظیفه ماست که این امانت را حفظ کنیم و به نسل های بعدی بسپاریم و از طرفی خدمات ارزنده ای به بیمه شدگان ارائه کنیم.
حمزه لوی کار درسازمان تامین اجتماعی را مهم دانست و افزود: درشرایط فعلی که جامعه درگیر بیماری کرونا و تحریم های ظالمانه است، خوشبختانه با تیم مدیریتی حاکم بر سازمان و در راس آنان دکتر سالاری برنامه های خوبی برای بهبود خدمات تدارک دیده شده است.
وی تعامل و هم سوئی شرکای اجتماعی با سازمان تامین اجتماعی را ارزشمند توصیف کرد و افزود: این تعامل و همفکری و مساعدت متقابل می تواند طرفین را در اعتلای ذاتی آنان کمک و یاری دهد که نتیجه آن ارائه خدمات مطلوب تر و پررنگتر به بیمه شدگان خواهد بود.
دراین جلسه دکتر رضا امینی مدیرکل دفتر هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی نیز ضمن گفت: امیدوارم با همراهی و همدلی کلیه شرکای اجتماعی سازمان بتوانیم درپیشبرد اهداف سازمان موفق باشیم.
وی همچنین افزود: این سازمان از سنوات قبل ارائه خدمات غیرحضوری را شروع کرده است. در حال حاضر طرح 3070 تبدیل 30 خدمت حضوری به 30 خدمت غیرحضوری برای کاهش 70 میلیون بار مراجعه به سازمان تامین اجتماعی را اجرا می کند و که انتظار داریم استانها بر این مهم همت بگمارند و نهایت تلاش خود را برای ارائه این خدمات به صورت غیرحضوری اقدام کنند.