نورشرق خبر داد: جلسه مسئولان فدراسیون با باشگاه‌ها برای بررسی قرارداد بازیکنان فوتبال
نورشرق خبر داد: جلسه مسئولان فدراسیون با باشگاه‌ها برای بررسی قرارداد بازیکنان فوتبال
رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال از نشست عوامل این فدراسیون با باشگاه‌ها برای بررسی عقد قراردادها با بازیکنان خبر داد.

سکان نیوز؛ جمشید نورشرق در خصوص مشکلاتی که باشگاه‌ها برای عقد قرارداد با بازیکنان دارند و البته معمولا این قراردادها به ضرر باشگاه‌ها است اظهار داشت: ما پرداخت‌های باشگاه‌هایمان با کشورهای دیگر فرق دارد و قراردادهایی که بسته می‌شود در خیلی از موارد به دلایل وضعیت اقتصادی باشگاه‌ها، اجرا نمی‌شود و منجر به شکایت می‌شود. یکی از اولویت‌های آقای نبی که به تازگی دبیر کل فدراسیون فوتبال شده است همین بوده و ما از هفته آینده جلساتی را با باشگاه‌ها خواهیم داشت تا وضعیت قراردادهای بازیکنان داخلی و خارجی آنها را بررسی کنیم.

وی افزود: باشگاه‌ها فصلی قرارداد می‌بندند چون نمی‌توانند حقوق هفتگی و ماهیانه به بازیکنان خود پرداخت کنند.اگر توصیه‌های فدراسیون توسط باشگاه‌ها جدی گرفته شود از بار مالی آنها کاسته می‌شود و من امیدوارم این سیاست بر فوتبالمان حاکم شود.

نوررشرق خاطر نشان کرد: مثلا ما در این مدت مشاهده کردیم رقم قراردادها برخی از بازیکنان با باشگاه‌ها بی جهت بالا است. مثلا باشگاه هیچ چشم اندازی نسبت به اجرای آن قرارداد ندارد.

رئیس کمیته وضعیت بازیکنان فدراسیون فوتبال در پاسخ به این سوال که اول باید درآمد باشگاه‌ها مشخص شود و سپس با بازیکن و مربی قرارداد بسته شود گفت: آنچه که مهم است باید توجه کنیم که وضعیت مالی باشگاه‌ها چگونه است. مدیران باشگاه ها باید قراردادهایی امضا کنند که در توانشان باشد.

وی تاکید کرد: فدراسیون فوتبال با توجه به شیوع کرونا جلسه‌ای را برای هفته آتی پیش بینی کرده چون برخی از باشگاه‌ها در خصوص تعویق پرداخت قرارداد بازیکنان خواستار ورود فدراسیون به این مساله شده اند و در این شرایط که برخی باشگاه‌ها چنین درخواستی داشته اند قرار است از عوامل و دست اندرکاران در این زمینه دعوت شود.

  • نویسنده : مانی