نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه آحاد جامعه است
نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت وظیفه آحاد جامعه است
سکان نیوز/ فرمانده سپاه محمودآباد گفت: امروز وظیفه آحاد مردم بویژه مسئولان نهادینه کردن فرهنگ ایثار وشهادت است تا با استعانت ازپروردگار و گرامیداشت یاد وخاطره شهدا بتوانیم عزت و امنیتی که شهدا و جانبازان به‌عنوان میراثی ارزشمند از خود بجای گذاشتند به آیندگان منتقل کنیم.

به گزارش سکان نیوز/ سرهنگ پاسدار اسماعیل ابراهیم‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ما، ضمن قدردانی از اقدام خوب و پر ارزش شهرداری و شورای اسلامی شهر محمودآباد در نام‌گذاری بلوار و رونمایی از تندیس شهید مدافع حرم شهید اسماعیل خانزاده به بررسی و ریشه‌یابی تشکیل داعش اشاره و اظهار کرد: تشکیل گروه داعش نتیجه دو عامل بازیگران منطقه‌ای و بین المللی است و منافع قدرت‌های جهانی را اقتضا می‌کند تا منطقه خلیج فارس از صلح و ثبات پایدار برخوردار نباشد.
وی تصریح کرد: خلاء امنیتی، ایجاد امنیت پایدار برای رژیم اشغالگر قدس و فروش اسلحه را از دلایل عمده نبود امنیت و ایجاد داعش در منطقه دانست .
فرمانده سپاه محمودآباد فرهنگ شهادت طلبی را سد راه داعشیان دانست و تاکید کرد: مدافعان حرم با فرهنگ شهادت طلبی و ایستادگی و مقاومت باعث شکست داعش در منطقه شدند.
سرهنگ پاسدار ابراهیم‌نژاد خاطرنشان کرد: تاریخ برای همیشه نشانگر این نکته خواهد بود که مدافعان حرم با روحیه جهادی و انقلابی خود و تاسی از عاشورا و با پیروی از رهنمودهای مقام معظم رهبری با شجاعت پای در عرصه مبارزه حق علیه باطل گذاشتند .
وی اقدام مجموعه مدیریت شهری محمودآباد را بسیار خوب و ارزشمند عنوان کرد وافزود: تجلیل از شهدا یک فریضه است چراکه قدرت و اقتدار امروز ما از آثار خون شهداست و به برکت خون شهدا آرامش و امنیت در  کشور حاکم است.
فرمانده سپاه محمودآباد یادآور شد: شهدای مدافع حرم جوانی و زندگی خود را فدای آرمان و باورهای قلبی خود کردند وبه درجه رفیع شهادت رسیدند .