نمایندگان با عضویت در هیات‌رئیسه فدراسیون‌ها خود را وامدار بخش‌های اجرایی نکنند
نمایندگان با عضویت در هیات‌رئیسه فدراسیون‌ها خود را وامدار بخش‌های اجرایی نکنند
سکان نیوز؛ نماینده فریمان در مجلس گفت: نمایندگان با عضویت در هیأت‌رئیسه فدراسیون‌ها، هیأت مدیره باشگاه‌های ورزشی و هیأت‌های ورزشی استان‌ها خود را وامدار و نمک‌گیر بخش‌های اجرایی نکنند.

به گزارش سکان نیوز، سید احسان قاضی‌زاده هاشمی نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، اظهار داشت: نمایندگان مجلس نباید با عضویت در هیأت رئیسه فدراسیون‌های ورزشی، هیأت مدیره باشگاه‌ها و هیأت های ورزشی استان‌ها خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ وامدار و نمک‌گیر بخش‌های اجرایی کنند.

وی افزود: این مسأله باعث می‌شود تا نمایندگان نتوانند به درستی به وظایف قانون گذاری و نظارتی خود عمل کنند و در واقع عضویت در این هیأت رئیسه و هیأت مدیره‌ها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ تیغ نظارت نمایندگان را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ کند می‌کند.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: نمایندگان برای این که بتوانند به وظایف نمایندگی خود عمل کنند باید فارغ از این مسائل و عضویت در هیأت‌ رئیسه‌های مختلف باشند تا این سمت‌ها نتواند مانع از انجام وظایف نظارتی‌شان باشد.

قاضی زاده خاطرنشان کرد: نمایندگان باید به هوش باشند که این عضویت در هیأت رئیسه‌های فدراسیون‌ها و هیأت مدیره باشگاه‌ها و هیأت‌های ورزشی استان‌ها و حکمی که در این باره برای آنها زده می‌شود، در واقع دامی برای آنهاست.

نماینده مردم فریمان در مجلس شورای اسلامی در پایان گفت: این دام‌ها باعث می‌شود تا نمایندگان نتوانند به آنچه که وظیفه‌شان در حوزه قانون گذاری و نظارت است، عمل کنند و آنها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ در رسالت اصلی خویش با مشکل مواجه می‌کند.