نماینده مجلس از پاسخ سجادی درباره حذف سرخابی‌ها از آسیا قانع نشد
نماینده مجلس از پاسخ سجادی درباره حذف سرخابی‌ها از آسیا قانع نشد
سکان نیوز؛ سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: نماینده سوال‌کننده از پاسخ وزیر ورزش درباره علت حذف باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا قانع نشد.

احمد راستینه سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نشست کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه وزیر ورزش و جوانان برای پاسخ به 6 فقره سوال نمایندگان در کمیسیون حاضر شد.

وی افزود: پس از طرح سوالات و پاسخ وزیر در ۴ مورد نمایندگان تصمیم گرفتند تا در جلسات با وزیر مشکلات را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ پیگیری کنند و در واقع برای سوالاتشان به وزیر فرصت دادند.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس اظهار داشت: البته در دو مورد هم نمایندگان سوال‌کننده از پاسخ وزیر قانع نشدند و کمیسیون در جلسه بعدی خود درباره اینکه قلمرو سوال ملی است یا خیر و اینکه سوال به صحن مجلس ارجاع خواهد شد یا نه تصمیم‌گیری خواهد کرد.

راستینه خاطرنشان کرد: در یکی از موارد نماینده سوال‌کننده در پاسخ وزیر درباره علت حذف باشگاه‌های استقلال و پرسپولیس از لیگ قهرمانان باشگاه‌های آسیا قانع نشد و در مورد دیگر هم نماینده سوال‌کننده پاسخ وزیر را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ درباره اقدامات این وزارتخانه درباره موضوع ازدواج قانع‌کننده ندانست.