نقش مهم ورزش در بهبود خدمت رسانی و افزایش بهره وری کارکنان توزیع برق قزوین
نقش مهم ورزش در بهبود خدمت رسانی و افزایش بهره وری کارکنان توزیع برق قزوین
خواجه وند در خصوص فعالیت های ورزشی شرکت توزیع نیروی برق قزوین اظهارداشت: با امکانات و بستر خوب مهیا شده در حال حاضر بیش از 400 نفر از همکاران در 13 رشته مختلف ورزشی فعالیت مستمر دارند که نقش مهمی در تقویت سلامت همکاران و بهبود خدمت رسانی و افزایش بهره وری داشته است.

مسعود خواجه وند مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین  با تبریک فرارسیدن هفته وحدت و میلاد حضرت ختمی مرتبت اظهارداشت: تلاش می کنیم در مناسبت های مختلف ضمن برگزاری جشن های مذهبی فضای معنوی خوبی برای همکاران ایجاد شود و در این فرصتها آموزه های دینی و احکام و توصیه های قرآنی به همکاران منتقل شود.

وی بیان کرد: در شرکت توزیع نیروی برق در کنار رسالت سنگینی که در تامین انرژی پایدار داریم به امور فرهنگی و ورزشی هم توجه ویژه ای داریم و خوشبختانه با استقبال همکاران و خانواده ها از مسابقات قرآنی، رویدادهای فرهنگی و رقابتهای ورزشی شاهد دستاوردهای خوبی از جمله افزایش بهره وری در کار هستیم.

خواجه وند با اشاره به برنامه ریزی و تلاش های بی شائبه برای عبور از پیک بار تابستان نیز گفت: با تلاش بیش از یک هزار نیروی انسانی متعهد توانستیم پیک موفقی را در تابستان سپری کنیم و این کار ارزشمند در سایه وحدت و همدلی همکاران، تلاش شبانه روزی و صادقانه و انگیزه بالای مجموعه کارکنان، مدیران، معاونان و سایر دست اندرکاران محقق شد.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین یادآورشد: در این شرکت 226 ایثارگر داریم که 75 نفر آنها به افتخار بازنشستگی نائل شده اند و 151 نفر شاغل هستند و که با عمل به رسالت خود توانستیم تبدیل وضعیت 130 نفر را از میان 138 نفر واجد شرایط انجام دهیم و 8 نفر نیز در مرحله گزینش هستند.

خواجه وند بیان کرد: همچنین در این مجموعه 4 فرزند شهید، 22 جانباز، 29 فرزند جانباز، 24 خواهر و برادر شهید و 47 رزمنده داریم که انتظار داریم خانواده های ایثارگر همچنان در رفتار و عملکرد اداری الگوی دیگران باشند و موجب افتخار و سربلندی شرکت شوند.

وی در خصوص فعالیت های ورزشی شرکت توزیع نیروی برق نیز اظهارداشت: با امکانات و بستر خوب مهیا شده در حال حاضر بیش از 400 نفر از همکاران در 13 رشته مختلف ورزشی فعالیت مستمر دارند که نقش مهمی در تقویت سلامت همکاران و بهبود خدمت رسانی و افزایش بهره وری داشته است.

خواجه وند یادآورشد: در یک سال گذشته توسط گروه ورزش این شرکت بیش از 28 برنامه ورزشی تدارک دیده و اجرا شد و 7 مورد نیز اعزام به مسابقات خارج از استان داشتیم و همکاران متعددی صاحب رتبه های برتر شدند که امروز از آنها تجلیل می شود.

در ادامه این مراسم حجت الاسلام سید قریش موسوی مسئول ستاد اقامه نماز استان قزوین در خصوص سجایای اخلاقی پیامبر اکرم(ص) و امام جعفر صادق (ع) سخنرانی کرد.

در این مراسم از 41 نفر از منتخبان مسابقات قرآنی، ایثارگران و ورزشکاران مدال آور شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تجلیل شد.

مدیحه سرایی،اجرای سرود گروه تواشیح ،مولودی خوانی وبرگزاری مسابقه فرهنگی از دیگر برنامه های این مراسم بود.