میزبانی بیش از ۴ هزار نفر در اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک
میزبانی بیش از ۴ هزار نفر در اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک
سرهنگ صادقی مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک از سپاه کربلا استان مازندران از میزبانی بیش از ۴ هزار نفر در اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک خبر داد.

به گزارش سکان، سرهنگ پاسدار روح الله صادقی مسئول اردوگاه شهید جعفرزاده اندیمشک  از سپاه کربلا استان مازندران با اشاره به اینکه استقبال خوب از راهیان نور پس از ۲ سال صورت گرفته اظهار داشت: پس از دو سال وقفه به دلیل شیوع کرونا امسال اردوی راهیان نور  با استقبال خوبی در حال برگزاری است .

وی افزود:  از 15 اسفندماه که زمان اعزام زائرین شهدا بود تا به امروز میزبان بیش از 4 هزار و 500 نفر بودیم که دراین اردوگاه حضور پیدا کردند.

وی به خدمات قابل ارائه به زائرین اشاره کرد و گفت: اسکان یک شب زائرین در این اردوگاه پس از ورود به اندیمشک و پذیرایی صبحانه روز بعد و پس از آن بازدید از مناطق عملیاتی فتح المبین و  هفت تپه راهی اردوگاه شهید بلباسی در خرمشهر را داریم.

در مسئله  بهداشتی و خدمات درمانی نیز، یک تیم بهداری سپاه هم در این اردوگاه مستقر است و خدمات درمانی به زائرین میدهد.
البته لازم به ذکر است که پس از ورود زائرین به اندیمشک و دزفول از پارک موزه دفاع مقدس هم بازدید می کنند.

سرهنگ صادقی در ادامه افزود:  دراین اردوگاه 60 خادم شهدا، مستقر هستند که برنامه های متنوع فرهنگی از جمله برپایی نماز جماعت، شب خاطره، برنامه های دعا ونیایش برگزار می شود و همچنین یک راوی  هم در اردوگاه مستقر است.

با توجه به ظرفیت محدود اردوگاه و شرایط کرونایی، پذیرای کاروان راهیان نور استان های دیگر نیستیم اما اگر به صورت خودروهای شخصی از استان های دیگر باشند به صورت محدود پذیرای آنها هستیم.