میزان مصارف تامین اجتماعی مازندران ۵۷۰۰ میلیارد تومان است
میزان مصارف تامین اجتماعی مازندران ۵۷۰۰ میلیارد تومان است
سکان نیوز/ساری- مدیرکل تامین اجتماعی مازندران میزان مصارف این سازمان را پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان ذکر و آن را ناهمخوان با منابع بیان کرد.

به گزارش سکان نیوز/ علی اصغر محموی صبح یکشنبه در آئین تکریم از بازنشستگان تأمین اجتماعی با اظهار اینکه این سازمان چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان درآمد و منابع و پنج هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان منابع دارد، ناهمخوانی بین منابع و مصارف را از مشکلات ذکر کرد و گفت: در عین حال ۹۶۰ میلیارد تومان مطالبات معوق از بخش‌های مختلف داریم.
وی با بیان اینکه در تمامی کشورهای دولت‌ها به تأمین اجتماعی کمک می‌کند، تصریح کرد: بروز کرونا و افزایش مقرری بگیران بیمه بیکاری، ازکارافتادگی، مستمری فوت و غیره آسیب‌های زیادی به تأمین اجتماعی وارد کرده است.
کامران اصغری مدیرکل تعاون مازندران نیز با تکریم از تلاش‌های بازنشستگان از آنان به عنوان چراغ راه آیندگان یاد کرد و گفت: همدلی و تعامل بین تشکل‌های کارگری سبب شد تا کمترین مشکل را از نظر چالش‌های کارگری داشته باشیم.
وی افزود: تنها انتظار بازنشستگان از دیگر تکریم و ابراز محبت است و امیدواریم با تعامل بخش‌های مختلف نسبت به حل مشکلات این قشر تلاش کنیم.