معرفی  چهره های برتر حوزه کارآفرینی استان گیلان بر اساس شاخص های بیمه ای
معرفی  چهره های برتر حوزه کارآفرینی استان گیلان بر اساس شاخص های بیمه ای
سکان؛ همزمان با ابلاغ بخشنامه جشنواره ملی و استانی معرفی چهره های برتر حوزه کارآفرینی توسط مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی ، برگزیدگان این حوزه در استان گیلان شناسایی و تجلیل خواهند شد .

به گزارش سکان، علی حسین نژاد مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اعلام این خبر ، افزود : سازمان تامین اجتماعی بعنوان بزرگترین نهاد بیمه گر اجتماعی کشور همسو با نامگذاری سال 1400 به نام تولید ، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها ، ضمن عهده دار بودن وظیفه اجرا ، تعمیم و گسترش انواع بیمه های اجتماعی ، نقش اساسی در پشتیبانی و صیانت از مهمترین سرمایه تولیدی کشور یعنی نیروی انسانی را سرلوحه تکالیف خود میداند از این رو در جهت تقویت تعاملات با جامعه کارفرمایی ، انتخاب چهره های برتر این حوزه بر اساس شاخص ها و مولفه های بیمه ای در دستور کار شعب استان قرار گرفته است .

مدیرکل تامین اجتماعی گیلان با اشاره به اینکه این برنامه در قالب جشنواره ملی و استانی و بدنبال ابلاغ بخشنامه سراسری از سوی مدیرعامل سازمان در کشور اجرایی خواهد شد اظهار داشت تمامی کارگاههای فعال حقیقی و حقوقی مشمول این گزینش خواهند بود .

وی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه این انتخاب در چهارسطح بر مبنای تعداد بیمه شدگان کارگاهها عملیاتی میگردد افزود : حفظ حقوق بیمه شدگان با ارائه لیست و دستمزد واقعی ، پرداخت بموقع و کامل حق بیمه در مهلت قانونی ، عدم وجود مطالبات قطعی از کارگاهها ، عدم محکومیت در مراجع حل اختلاف کارگری ، رعایت ماده 90 قانون در خصوص انجام معاینات بدو استخدام ، رشد جذب نیروی کار ، استفاده از خدمات غیرحضوری ، برقراری و رعایت ایمنی و استانداردهای محیط کار و … از معیارهای تبیین شده برای این جشنواره است .

علی حسین نژاد خاطر نشان ساخت تمهیدات اولیه جهت تشکیل کمیته های شهرستانی در شعب بعمل آمده و شناسایی کارآفرینان برتر در دستور کار میباشد .