معارفه معاون مالی و امور مجامع گروه صبا و مدیران عامل شرکت های وابسته
معارفه معاون مالی و امور مجامع گروه صبا و مدیران عامل شرکت های وابسته
سکان نیوز؛ مراسم تجلیل از زحمات و خدمات بی شائبه و صادقانه مدیران عامل شرکت های تولید نیروی جنوب شرق صبا و مولد نیروی خرم آباد برگزار شد.

به گزارش سکان به نقل از روابط عمومی هلدینگ برق و انرژی صبا- محسن امیری، مدیرعامل هلدینگ برق و انرژی صبا وابسته به بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی، طی سخنانی از زحمات گرانقدر و بی منت مهندس اکبر حسین زاده، مدیرعامل اسبق شرکت تولید نیروی جنوب شرق صبا و مهندس علی اصغر مجیدی، مدیرعامل اسبق شرکت مولد نیروی خرم آباد طی خدمت ایشان در مجموعه گروه برق و انرژی صبا تقدیر و تشکر نمود.

وی در ادامه اظهار داشت: چه غرور آفرینند آن عزیزانی که در کمال صداقت و درستکاری، بیش از سی سال از بهترین سال های عمر خود را در راه خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و کشور عزیزمان ایران گذراندند و در جهت تحقق اهداف بنیاد معظم مستضعفان، خالصانه از هیچ کوششی دریغ نکردند و با توکل به خداوند متعال در کنار سایر همکاران با از خود گذشتگی در جهت رفاه حال مردم عزیزمان کوشیدند و اینک با کوله باری از تجربه سنگر را به دیگران می سپارند.

در ادامه این جلسه مراسم معارفه معاون مالی و امور مجامع هلدینگ برق و انرژی صبا و مدیران عامل شرکت های تولید نیروی جنوب شرق صبا، مولد نیروی خرم آباد و تولید نیروی زاگرس، از مدیران با سابقه و ارشد صنعت برق کشور نیز برگزار شد.

در این برنامه که در حاشیه چهل و سومین جلسه شورای مدیران هلدینگ برق و انرژی صبا، برگزار شد، با صدور حکمی از سوی محسن امیری، مدیر عامل هلدینگ برق و انرژی صبا، سید میثم طباطبایی، بعنوان معاون مالی و امور مجامع هلدینگ برق و انرژی صبا و محمد مهدی شمسایی به عنوان مدیرعامل جدید شرکت تولید نیروی جنوب شرق صبا منصوب شدند.

همچنین طی احکام جداگانه از سوی مرتضی برومندفر، مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری نیروگاهی ایران (سنا)، عمید شهبازی به عنوان مدیرعامل شرکت مولد نیروی خرم آباد و رضا مومنی نیز به عنوان مدیرعامل شرکت تولید نیروی زاگرس منصوب شدند.