مشخص شدن جایگاه دبیران در صحن در جلسه امروز هیأت رئیسه مجلس
مشخص شدن جایگاه دبیران در صحن در جلسه امروز هیأت رئیسه مجلس
سکان نیوز؛ عضو هیأت رئیسه مجلس گفت:‌در نشست امروز هیأت رئیسه جایگاه هریک از دبیران هیأت رئیسه در اجلاسیه دوم و شرح وظایف آنها در نشست امروز هیأت رئیسه مشخص شد.

حسینعلی حاجی دلیگانی نماینده مردم شاهین‌شهر ، گفت: نشست هیأت رئیسه مجلس صبح امروز و پیش از آغاز جلسه فوق‌العاده صحن برگزار و در این جلسه جایگاه هریک از دبیران هیأت رئیسه و شرح وظایف آنها در اجلاسیه دوم مجلس یازدهم مشخص شد.

وی افزود: براساس تصمیم اتخاذ شده، بند حسینعلی حاجی‌دلیگانی در صندلی شماره ۲ مسئول قرائت دستورکار صحن و دعوت از مهمانان و… خواهم بود.

عضو هیأت رئیس مجلس اظهار داشت: همچنین براساس این تصمیم، مجتبی یوسفی در صندلی شماره ۳ مسئول ثبت اسامی و اعلام اسامی موافقان و مخالفان طرح‌ها و لوایح است و روح‌الله متفکر آزاد نیز در صندلی ۴ اعلام وصول طرح‌ها و لوایح را برعهده خواهد داشت.

حاجی‌دلیگانی خاطرنشان کرد: همچنین علی کریمی فیروزجایی در صندلی شماره 5 اسامی ناطقین میان‌دستور در صحن را اعلام خواهد کرد و محمد رشیدی در صندلی ۶ مسئول قرائت تذکرات کتبی و اعلام اسامی نمایندگانی که تذکر شفاهی دارند و سیدمحسن دهنوی در صندلی ۷ مسئول قرائت ترجمه آیات و اسامی غائبان و متأخرین آغاز صحن خواهند بود.