مشترکین توصیه های مدیریت مصرف را جدی بگیرند/روزهای آینده بدون محدویت خاموشی
مشترکین توصیه های مدیریت مصرف را جدی بگیرند/روزهای آینده بدون محدویت خاموشی
سکان نیوز؛ مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران، رجبی مشهدی گفت : هموطنانی که در منزل هستند توصیه های مدیریت مصرف را جدی بگیرند که این چند روز را هم بدون محدودیت سپری کنیم .

به گزارش روابط عمومی شبکه برق ایران، سخنگوی صنعت برق در گفتگویی با پخش زنده ساعت 13 شبکه خبر میزان مصرف را چنین برشمرد و افزود: روز گذشته میانگین مصرف حدود 66 هزار مگاوات بوده که نسبت به روز قبل شاهد کاهش 1000 مگاواتی بودیم.

وی از به مدار آمدن چندین نیروگاه خارج از مدار خبر داد و گفت خوشبختانه نیروگاههایی که روز گذشته از مدار خارج بودند به سرعت تعمیر شدند و در مدار تولید قرار گرفتند و توانستند 800 مگاوات به میزان تولید شبکه بیفزایند.
رجبی مشهدی افزود: با توجه به تعطیلات 6 روزه که از فردا آغاز خواهد شد از دستگاههای اجرایی ، بانکها و ادارات درخواست می شود از خاموش بودن وسایل برقی غیر ضرور مطمئن شوند .

مدیرعامل شرکت مدیریت شبکه برق ایران گفت : خوشبختانه امروز تعداد حوادث کاهش یافته و محدودیتها به حداقل رسیده و اگر هم خاموشی پراکنده ای صورت گرفته از طریق جداول خاموشی برنامه ریزی شده به هموطنان اطلاع رسانی شده بود.

وی از پیش بینی هواشناسی هفته آینده خبر داد و گفت برای هفته آینده هوای گرم پیش بینی شده و ما تمهیدات لازم را پیش بینی نموده تا بتوانیم بدون کمترین محدودیت و خاموشی هفته های آینده را سپری کنیم.