مردم بهار چهل‌وپنجم انقلاب را جشن گرفتند/ «از سیستان تا کردستان، جانم فدای ایران»
مردم بهار چهل‌وپنجم انقلاب را جشن گرفتند/ «از سیستان تا کردستان، جانم فدای ایران»
سکان؛ 44 سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد، مردم ایران از جنوبی ترین نقطه کشور تا شمالی ترین نقطه آن، از کردستان تا سیستان‌وبلوچستان، از خراسان تا خوزستان، از هرمزگان تا آذربایجان همگی یک دل و یک صدا به خیابان‌ها آمدند و شعار «جانم فدای ایران»، «مرگ بر آمریکا» و... سر دادند.

۴۴ سال از پیروزی انقلاب اسلامی می‌گذرد و مردم ایران به پاس این پیروزی افتخارآمیز، امروز ۲۲ بهمن ۱۴۰۱ در  چهل‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی به خیابان‌های شهر و روستایشان آمدند و با هر آنچه در توان داشتند علیه استکبار و مستکبران جهانی شعار دادند و انزجار خود را از آنان فریاد زدند.

مردم غیور ایران با دردست داشتن پرچم سه رنگ جمهوری اسلامی، شعار «الله اکبر»، «لا اله الا الله محمد رسول الله»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسرائیل» و… مدام بر سر زبان‌هایشان بود و از ابتدا تا انتهای مسیر راهپیمایی‌ها این شعارها بود که مدام تکرار می‌شد و به گوش می‌رسید. هزاران نفر از عاشقان انقلاب اسلامی از پیر و جوان، زن و مرد امروز در جشن پرشکوه انقلاب حضوری حماسی داشتند.

اگر قرار باشد شباهت حال و هوای امروز خیابان‌های کشور را با حال و هوای روز دیگری بیان کنیم، قطعاً آن روز ۲۲ بهمن سال ۵۷ خواهد بود، روز تجلی عشق به وطن، اتحاد، همدلی، یکپارچگی و وفاداری به انقلاب اسلامی… که مردم در شهرهای دور و نزدیک، در شهرهای بزرگ و کوچک، در روستاهای نزدیک به پایتخت تا روستاهای دورافتاده و نزدیک به مرز، همگی به خیابان‌ها آمدند و به انقلاب اسلامی پیوستند.

سیستان و بلوچستان – حضور کم‌نظیر مردمان شیعه و سنی سرزمین نخل و کویر

مردمان شیعه و سنی سرزمین نخل و کویر، آب و آفتاب و آیینه از ساعات ابتدایی صبح در صف های راهپیمایی ۲۲ بهمن حضور دارند.

امروز مرد و زن، پیر و جوان، کسبه و بازاری، دانشجو و کارمند دانش آموز و طلبه سیستان و بلوچستانی آمده‌اند تا به استکبار جهانی بگویند به ۴۴ سال انقلاب اسلامی خود افتخار می کنند و همواره پشتیبان نظام هستند.

کردستان – شیعه و سنی به میدان آمدند

راهپیمایی ۲۲ بهمن در تمامی شهرهای کردستان و سنندج مرکز استان با حضور آحاد مردم، مسوولان، کارمندان، بازاریان و خانواده‌های شاهد و دیگر اقشار مختلف شروع شد.

این راهپیمایی در سنندج با تجمع شرکت کنندگان از میدان آزادی این شهر شروع شده و با گذر از پیاده‌راه فردوسی و میدان انقلاب، محل تجمع در سه راه حبیبی خیابان امام خواهد بود.

آذربایجان غربی – ندای مردم دیار شهید باکری در ۴۴ سالگی انقلاب

مردم شهیدپرور دیار شهیدان باکری ،با حضور دشمن شکن خود ندای الله اکبر سردادند و ۴۴سالگی انقلاب اسلامی ایران را جشن گرفتند. در این مراسم که از میدان انقلاب ارومیه آغاز شد مرد و زن و پیروجوان، از اقلیت های مختلف دینی و مذهبی حضور پیدا کردند و یک صدا شعار اقتدار سردادند و یک بار دیگر اعلام کردند که ؛ آذربایجان‌ جانباز انقلابدان آیریلماز.

کرمانشاه – راهپیمایی باشکوه ۲۲ بهمن در کرمانشاه

مردم غیور و مرزدار استان کرمانشاه امروز در کنار یکدیگر برای چهل و چهارمین سال، فجر انقلاب را با خلق حماسه‌ای دیگر به کوری چشم دشمنان، مخالفان و معادنان جشن گرفتند.

امروز، با حضور خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن ضمن تجدید پیمان با امام راحل و شهیدان، فریادها و مشت‌های گره کرده‌ خود را به رخ جهان و جهانیان کشیدند و یک‌صدا فریاد زدند«مرگ بر آمریکا» «مرگ بر آمریکا» و…

چهارمحال و بختیاری – بهمن تماشاییِ «شهرکرد»

از ساعت ۱۰ صبح امروز مردم انقلابی چهارمحال و بختیاری با گام‌های استوار و با حضوری پرشور بار دیگر ۲۲ بهمنی تماشایی خلق کردند.

مرد و زن، پیر و جوان آمدند تا به جهان اعلام کنند که ما ایستاده‌ایم و تا جان در بدن داریم پای آرمان‌های امام(ره) و انقلاب می‌مانیم. مردم با مشت‌های گره کرده عشق به میهن را فریاد زدند تا به دشمنان یادآوری کنند که ایران با اقتدار ایستاده است. جمعیت یکپارچه فریاد «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل» سر دادند تا به دشمنی که خیال خام براندازی در سر می‌پروراند بفهمانند کشور و نظامی که با خون شهدا تضمین شده پابرجا خواهد ماند.