مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در جلسه شورای عالی نماز
مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در جلسه شورای عالی نماز
سکان نیوز/بحث نماز به صورت جدی در آموزش و پرورش مازندران مورد توجه است.

سکان نیوز/مدیر کل آموزش و پرورش مازندران در جلسه شورای عالی نماز که با حضور دکتر ابراهیمی رئیس ستاد اقامه نماز استان مازندران برگزار شد گفت: امروز بحث نماز به صورت جدی در آموزش و پرورش مازندران مورد توجه است.
به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش مازندران؛ «علیرضا سعدی پور» در این نشست با بیان اینکه کرونا باعث شد یک فرصت برای تحول در آموزش و پرورش ایجاد شود افزود: آموزش و پرورش مازندران حتی در زمان کرونا نیز آموزش نماز را مورد توجه قرار داده است به طوری که در این زمینه 16 هزار دانش آموزان مازندرانی در سایت مازند محتواو کلیه پویش های برگزار شده اثر ارائه کردند.
وی با بیان اینکه ما از ستاد اقامه نماز استان خواستاریم که با تمام کارشناسان خود به کمک آموزش و پرورش بیاید خاطرنشان کرد :ما می توانیم با استفاده از ظرفیت ستاد اقامه نماز کیفیت محتوای آموزشی را افزایش دهیم.
سعدی پور در پایان به ساخت نمازخانه ها در مدارس اشاره کرد و افزود :امسال تدابیری اندیشه شده است تا در غالب پروژه مهر به صورت 50 درصد خیر ،50 درصد دولت در مدارس نمازخانه ساخته شود و با هماهنگی هایی لازم با حوزه ها جهت استقرار ائمه جماعت در مدارس انجام شده است.
در پایان دکتر ابراهیمی رئیس ستاد اقامه نماز استان مازندران، انتظارات این ستاد را از آموزش و پرورش بیان کرد:ما لازم داریم که آموزش و پرورش یک تحول جدید و نو در فضای مجازی برای اشاعه فرهنگ نمازخوانی ایجاد کند تا به تمام جامعه و کشور تسری داده شود.