مدیر جدید حراست برق منطقه ای استان فارس معارفه شد
مدیر جدید حراست برق منطقه ای استان فارس معارفه شد
سکان ؛ مراسم تودیع معارفه مدیر حراست شرکت برق منطقه ای استان فارس با حضور مدیران حراست توانیر و وزارت نیرو برگزار شد ، دراین مراسم از خدمات امیر کاردان مدیر پیشین حراست تقدير شد و محمد مهدي سبحانيان نژاد به عنوان مدير جديد حراست معرفي گرديد.

به گزارش روابط عمومی شرکت برق منطقه ای استان فارس ، مدیر عامل شرکت برق منطقه ای فارس در این مراسم با تقدیر از همه کارکنان و مدیران حراست شرکت اظهار داشت : ثبات و قوام سازمانی در یک مجموعه مدیریتی و حاکمیتی به وجود حراست فعال بستگی دارد ، شرکت برق منطقه ای با برخورداری از توان مهندسی و تخصصي همواره با چشم بيدار حراست و با نظارت مستقيم نيروهاي خدوم توانسته است عملکرد درخشاني در مجموعه مديريتي ارائه دهد.

مهندس غلامرضا نصیری با قدردانی از خدمات مدیر سابق حراست شرکت برق منطقه ای استان فارس که سالها منشا خیر در صنعت برق بوده است به سوابق درخشان مدیر جدید حراست اشاره کرد و افزود: توجه خاص به مولفه ای نظارتی و پایش مستمر از ویژگی هایی است که مدیران باید بيش از پيش به آن توجه کنند.

مدیر عامل شرکت برق منطقه ای استان فارس به جایگاه نیروی انسانی در مجموعه صنعت برق فارس اشاره کرد و با آرزوی توفیق برای مدیران حراست مجموعه در خدمت به صنعت برق افزود: حفظ آرامش واحترام متقابل موجب هم افزایي وهمدلي وافزايش انگيزه کارکنان مي شود براورد‌ها وبررسي‌هاي نشان ميدهد با مديريت جامع و جهادي در صنعت برق اقدامات جهادي خوبي به انجام رسيده که عبور امن وآرام شبکه سراسري ازپيک تابستان ازمهمترين اين دستاورد‌ها محسوب مي‌شود.

درادامه این مراسم معاون حفاظت فناوری و اظلاعات مرکز حراست وزارت نیرو ، معاون حفاظت پرسنلی حراست شرکت توانیر و مسوول تعیین صلاحیت حفاظت پرسنلی حراست شرکت توانیر حضور داشتند .

معاون حفاظت فناوری و اظلاعات مرکز حراست وزارت نیرو ضمن قدردانی ازخدمات ارزشمند مدیران حراست در شرکت برق منطقه ای فارس و نقش بسزای حراست درکسب رتبه های نخست کشور برای مدیران این مجموعه و مدیر جديد حراست آرزوي توفيق کرد و در ادامه الگوگيري از کار جهادي وايثار رزمندگان درجنگ تحميلي، برنامه ريزي عملي، نظارت، رفع موانع قانوني، پيگيري اصلاح الگوي مصرف، کاهش هزينه‌ها وانضباط درخدمات رساني ونقش آن دررضايت مندي مردم را مورد تاکيد قرارداد.

وی افزود: رضای خدا ووجدان را باید سرلوحه کارخود قرار دهیم ، تقویت همکاری وهمدلی درحراست توانیر ومجموعه حراست‌های صنعت برق همچنین حفظ حرمت وشان همکاران ازاولویت‌هاي کاري است و کسب عنوان برتر دستگاه‌هاي دولتي درچند نوبت، به کارگيري نيروي متخصص وگسترش فعاليت جهادي و حرفه‌اي وقهرماني ازدستاورد‌ها است .