مدیریت گازرسانی سه محور هوشمندسازی، بهینه‌سازی و مقاوم‌سازی را در 1401 دنبال می‌‌کند
مدیریت گازرسانی سه محور هوشمندسازی، بهینه‌سازی و مقاوم‌سازی را در 1401 دنبال می‌‌کند
سکان نیوز؛ سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران گفت: مدیریت گازرسانی سه محور هوشمندسازی، بهینه‌سازی و مقاوم‌سازی را در سال جاری دنبال می‌‌کند.

سیدجلال نورموسوی، در حاشیه بیست و ششمین نمایشگاه بین المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی که در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی در حال برگزاری است، با بیان این مطلب، اظهار داشت: انتظاری هم که می‌رفت همین بود و ما باید بتوانیم از تکنولوژی‌های نوین در بخش‌های مختلف، استفاده‌های کاربردی داشته باشیم.

وی با بیان این که در گازرسانی سه محور اساسی را در این راستا، دنبال می‌کنیم، گفت: در بحث هوشمندسازی قطعاً ما نیاز به همکاری و تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان و استفاده از تکنولوژی‌های نوین داریم که در این راه باید گام‌های اساسی برداریم.

نورموسوی دومین محور اساسی در این مجموعه را بحث بهینه‌سازی عنوان کرد و ادامه داد: این موضوع مهم نیز همانند موضوع هوشمندسازی، استفاده از تکنولوژی‌های نوین را می‌طلبد تا استفاده صحیح و مدیریت مصرف را با بهترین روش‌ها، نهادینه کند.

سرپرست مدیریت هماهنگی امور گازرسانی شرکت ملی گاز ایران ادامه داد: در بحث مقاوم‌سازی نیز با تعامل با شرکت‌های دانش‌بنیان، قطعاً می‌توانیم تجهیزات ساخت داخل را با هزینه‌های کمتر به تولید انبوه رسانده و از آن‌ها استفاده بهینه داشته باشیم.

وی در پایان، اظهار داشت: حضور حدود 100 شرکت دانش‌بنیان در این نمایشگاه که محصول خود را عرضه می‌کنند، می‌تواند ما را به تداوم این راه و استفاده هرچه بیشتر از شرکت‌های دانش‌بنیان امیدوار کند.