مدیریت جهادی و انقلابی تنها راه برون رفت از مشکلات است
مدیریت جهادی و انقلابی تنها راه برون رفت از مشکلات است
سکان نیوز؛ دکتر قاسم عزیززاده گرجی با اشاره به اینکه با نگاه اداری مشکل مردم حل نخواهد شد، گفت؛ برای گره گشایی از کار مردم نیاز به مدیران جهادی و انقلابی هستیم.

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در مراسم تودیع و معارفه بخشداران جدید لاله آباد وبندپی غربی با اشاره به گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیان کرد؛ یکی از موضوعاتی که در وصیت نامه های شهدا به چشم می خورد توصیه به مسئولان برای خدمت بی منت به مردم است.

وی با بیان اینکه روحیه خدمتگذاری به مردم در اولویت مدیران دستگاه های اجرایی شهرستان باشد، افزود؛ امیدواریم در خدمت گذاری به مردم در جهت تحقق اهداف نظام مقدس جمهوری اسلامی و منویات مقام معظم رهبری موثر و مفید باشیم.

فرماندار ویژه شهرستان بابل بااشاره به اینکه در انقلاب اسلامی کسی که می خواهد مسئولیتی را بپذیرد باید دارای ویژه گی های باشد گفت؛ ما نیاز به مدیرانی داریم که دارای روحیه جهادی و تفکرات انقلابی باشند.

دکتر عزیززاده گرجی گفت؛ هر جا مدیریت جهادی و انقلابی اتفاق افتاد کارها به خوبی پیش رفت و مشکل مردم حل شد.

فرماندار ویژه شهرستان بابل اظهار داشت؛ برای حل مشکلات مردم باید جهادی عمل کرد و مدیران دستگاه اجرایی باید دلسوز و متعهد به مردم و نظام باشند.

وی اظهار داشت؛ حضرت امام خمینی(ره) از همان روزهای اول انقلاب و پیرو آن بیانات مقام معظم رهبری این بوده و هست که پیشرفت و سازندگی در کشور، بدون مشارکت مردم امکان پذیر نمی باشد. به این علت، یکی از اصول اولیه و ویژگی های اساسی مدیریت جهادی، مشارکت و حضور مردمی و یا به تعبیر رهبر معظم انقلاب، عزم ملی می باشد.

عزیززاده گرجی بیان کرد؛ مردم در گروه های گوناگون مردمی با اراده و عزم راسخ ملّی می توانند نقش آفرینی کنند و مسئولین هم برای اینکه بتوانند کار را به درستی پیش ببرند، احتیاج به پشتیبانی مردم دارند.

گفتنی است در پایان مراسمات امروز از زحمات رعیتی و حسین نژاد تقدیر و پیمان باباگل زاده و سید ذکریا علوی به عنوان بخشداران جدید بندپی غربی و لاله آباد معارفه شدند.