مدیران خودرو اسپانسر هشتمین نمایشگاه بین المللی گل وگیاه بابل شد
مدیران خودرو اسپانسر هشتمین نمایشگاه بین المللی گل وگیاه بابل شد
سکان؛ صاحب امتیاز نمایندگی ۴۸۱ مدیران خودرو بابل در حاشیه هشتمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه بابل با اشاره به اینکه تاکنون توانسته برای ۵۸ نفر به شکل مستقیم اشتغالزایی کند اظهار کرد: آمادگی حمایت از جشنواره های ملی و فرهنگی شهرستان را دارم.

مهدی گلکانی افزود: به مدت ۱۶ سال در زمینه فروش و خدمات بعد از فروش خودرو فعالیت دارم وچندین سال در نمایندگی ایران خودرو گلکانی متعلق به پدرم مشغول بوده ، سپس در سال ۱۳۹۹ گروه خودرویی ماندی را با هدف فروش و خدمات خودروهای های وارداتی دست دوم راه اندازی کردم. این کارآفرین حوزه صنعت تصریح کرد: شرکت مدیران خوردرو با کد نمایندگی ۴۸۱ در مساحتی بالغ بر هزار و 700 متر مربع و با نگاه متفاوت در حوزه فروش و خدمات خودرو راه اندازی و در فاز نخست برای ۲۵ نفر اشتغالزایی شده است.

تنها اسپانسر وحامی هشتمین نمایشگاه بین المللی گل و گیاه بابل با بیان اینکه حضور نمایندگی شرکت مدیران خودرو در هشتمین جشنواره گل و گیاه بابل کار فرهنگی است، خاطر نشان کرد: حضور مدیران خودرو در این جشنواره با هدف ایجاد شور و نشاط در بین شهروندان و معرفی و عرضه محصولات جدید شرکت بوده است.

این مسئول ادامه داد: محصولات شرکت مدیران خودرو شامل ام وی ام ایکس 22 دنده ای ،ایکس 22 پرو و ایکس 55 پرو، آریزو ۵ جدید ، تیگو 7 است. ie گلکانی ارائه گارانتی 5 ساله و سرویس رایگان دو ساله را از مزیت شرکت مدیران خودرو به مشتریان برشمرد و گفت: نابسامانی و افزایش بی رویه تقاضا در بازار به دنبال بی ثباتی قیمت دلار و ارز در کشور محوری ترین مشکل حوزه خودرو در کشور است.

وی با اشاره به اینکه تورم افسارگسیخته ، بالا بودن ریسک فعالیت در بازار طلا و ارز و‌ همچنین گرانی بیش از حد ملک ، تمایل به سرمایه گذاری در بخش خودرو را افزایش داده است، یادآور شد: در حال حاضر تقاضای خودرو در بازار داخلی کاذب بوده و بیش از حد نیاز مصرف کنندگان واقعی است.

این کارآفرین بابلی با بیان اینکه کار اقتصادی را با آورده شخصی شروع کردم تصریح کرد: از همکاری خوب روسای شعبات بانک های شهرستان بابل که در صورت نیاز تسهیلات لازم را در اختیار من قرار داده اند تشکر می کنم.

وی افزود: از مسئولان انتظار کمک مالی صرف نداریم بلکه گاهی کمک می تواند عاطفی و رفع دموکراسی ها و دست اندازی های اداری و تسهیل در امر بازرگانی باشد که آن هم از فعالین اقتصادی دریغ می شود.

گلکانی از تولید 80 هزار دستگاهی مدیران خودرو در سال جاری خبر داد و یادآور شد: طبق برنامه ریزی های انجام شده تولید این شرکت افزایش چشم گیری در سال جدید خواهد داشت. نماینده شرکت مدیران خودرو بابل با اشاره به اینکه سه ماه از افتتاح نمایندگی ۴۸۱ می گذرد گفت: برنامه بعدی ما راه اندازی مجموعه جدیدی با یک برند جدید در زمینی به مساحت دو هزار و 300 متر مربع است که شروع عملیات استانداردسازی آن در بهار ۱۴۰۲ آغاز می شود و تمام تلاش ما این است تا پایان سال آینده به مرحله بهره برداری برسد و در فاز نخست برای ۳۰ نفر اشتغالزایی مستقیم داریم که در فازهای بعدی به 50 نفر می رسد.

وی ادامه داد: در راستای ارائه خدمات نوین به مشتریان در تدارک امکانات ویژه ای چون سالن بیلبورد، کافه رستوران، سالن بازی کودکان و سالن انتظار مشتریان هستیم . این کارآفرین بابلی با اشاره به اینکه نیاز است مسئولان به کارآفرینان توجه ومشکلات پیش رو را در مسیر توسعه شهری بردارند، افزود: در چنین شرایط سختی که کشور با آن مواجه است توجه به کارفرماها از اهمیت بالایی برخوردار است زیرا وجود شرکتهای بزرگ در جذب نیروی کار و اشتغالزایی در گذر از بحران موجود گره گشاست هرچند چالش های مالی در مسیر فعالین اقتصادی است اما همیشه انتظار کارآفرینان از مدیران رفع چالش مالی نیست بلکه حمایت عاطفی هم می تواند موانع زیادی را حل کند.

مهندس گلکانی با اشاره به اینکه محصولات مدیران خودرو از استاندارد آلایندگی یورو 5 برخوردار بوده و از لحاظ کیفیت و سطح ایمنی در سطح بسیار خوبی قرار دارند خاطرنشان کرد: بطور مستمر شرکت مدیران خودرو نسبت به بروز رسانی محصولات خود و نصب آپشن های جدید اقدام می کند.

وی کارآفرین بابلی یادآور شد: در صدد آماده سازی فضایی خارج از محوطه نمایندگی هستیم که ضمن معرفی محصولات جدید ، این امکان برای مشتریان فراهم شود تا قبل از ثبت نام ، خودرو را در بیرون از نمایندگی رویت کنند و امکان راندن و تست و بررسی کامل خودرو برای ایشان فراهم باشد.

تنها اسپانسر هشتمین نمایشگاه گل و گیاه بابل با اشاره به اینکه طرح فروش سازمانی به ارگانهای مختلف داریم خاطرنشان کرد: طرح ویژه فروش به معلمان، مهندسان و مشاغل مختلف از جمله طرح های تشویقی شرکت مدیران خودرو بوده و تنها شرکتی است که در شرایط حال حاضر بازار هم به صورت نقدی و هم بصورت اقساطی خودرو واگذار می کند.

تنها اسپانسر هشتمین نمایشگاه گل و گیاه بابل با اشاره به اینکه مشتاق است تا حامی برنامه های فرهنگی اجتماعی باشد، عنوان کرد: هدف از حضور شرکت مدیران خودرو در این نمایشگاه آورده مالی نبوده بلکه با این نیت که امروزه با وجود شرایط سخت اقتصادی جامعه و نیاز مردم به شادی و برنامه های متنوع شاد و مفرح حس می شد این برنامه ها میتواند تا حدودی باعث آرامش و خوشحالی شهروندان عزیز گردد.

وی با بیان اینکه در حال رایزنی برای حضور شرکت مدیران خودرو در جشنواره ملی بهارنارنج بابل هستیم، گفت: چنانچه با مدیرعامل فضای سبز شهرداری بابل در این خصوص به توافق برسیم خدمات ویژه تری را ارائه خواهیم داد. نماینده شرکت مدیران خودرو بابل ۴ سرمایه اجتماعی شامل احترام ، نظم ، سرعت و صداقت را سرلوحه همه اقدامات اساسی شرکت دانست و یادآور شد: ما معتقدیم همیشه حق با مشتری است و البته پرسنل شرکت را هم یک نوع مشتری می دانیم که در ردیف نخست مشتریان شرکت قرار دارند لذا توجه و احترام به پرسنل به دنبال خود احترام وروابط درست را برای مشتری به ارمغان می آورد برای همین ما در شرکت مدیران خودرو بابل اخلاق مداری، احترام و حفظ ارزشهای انسانی را سرلوحه همه اقدامات قرار دادیم و این رمز موفقیت شرکت ماست.