مدعی العموم با شرکت‌های تجاری حامی اغتشاش برخورد جدی کند
مدعی العموم با شرکت‌های تجاری حامی اغتشاش برخورد جدی کند
سکان نیوز؛ به نظر می‌رسد که مدعی العموم و نهادهای نظارتی می‌بایست برای بررسی و برخورد لازم با شرکت‌های تجاری متخلف وارد عمل شوند.

شرکت‌های اینترنتی اسنپ، تپسی، دیجی کالا، دیجی پی،‌ فیلیمو، آچاره، آپارات، زرین پال، کافه بازار، تخفیفان، ریحون و جاباما هشتگ مهسا امینی را تحت جو رسانه‌ای منتشر کردند. اسنپ و تپسی پس از مدتی آن را حذف کردند. شرکت‌های نظیر ریحون و زرین پال پا را فراتر از گلیم خود دراز کردند و در مسئله‌ای که جوانب آن مبهم است، حکم صادر کرده‌اند.

اولا؛ این شرکت‌ها مگر از اصل موضوع خبر داشتند؟ وقتی هنوز روایت کامل روز واقعه منتشر نشده بود و رسانه‌های معاند در التهاب آفرینی هستند، این اقدام شرکت‌های مذکور به چه معناست؟ متن برخی از این شرکت‌ها در حساب توئیتری تفاوتی با پست‌های منتشره در رسانه‌های سعوی علیه ایران ندارد. ریحون با تاسی از یک دیالوگ فیلم نوشت: «کثافت بزنن به اون خون نجست که بچه مردم رو زدی»

دوماً؛ در مسائلی نظیر میترا استاد و شلیر رسولی که هم زن بودند و هم کردتبار، واکنشی از این شرکت‌های رویت نشد. سوماً؛‌ چگونه است که در جریان ترورهای رژیم صهیونیستی در ایران که منجر به شهادت شهید فخری‌زاده و شهید صیاد خدایی شد، هیچ واکنشی از سوی شرکت‌های مذکور مشاهده نشد؟

آیا شهادت مظلومانه سرداردل‌ها در حد و اندازه‌ای نبود که این شرکت‌ها، واکنشی نسبت به آن نشان دهند؟

به نظر می‌رسد که مدعی العموم و نهادهای نظارتی می‌بایست برای بررسی و برخورد لازم با شرکت‌های تجاری متخلف که برای جذب فالور و به نوعی برای تحریک عواطف در جهت تشویش اذهان عمومی، از جایگاه خود سوءاستفاده کرده‌اند، وارد عمل شوند.

  • منبع خبر : فارس