محمدبیگی؛دولت چرا برای عفاف و حجاب بودجه لازم را تخصیص نداده است،نه بودجه فکری و نه اعتبار ریالی؟
محمدبیگی؛دولت چرا برای عفاف و حجاب بودجه لازم را تخصیص نداده است،نه بودجه فکری و نه اعتبار ریالی؟
سکان نیوز؛ نماینده مردم قزوین، آبیک و البرز در توئیتی انتقادی از دولت نوشت:چرا دولت برای عفاف و حجاب بودجه لازم را تخصیص نداده است،نه بودجه فکری و نه اعتبار ریالی؟

به گزارش سکان نیوز، دکتر فاطمه محمدبیگی نماینده مردم عزیز قزوین، آبیک و البرز در تازه‌ترین توییت خود با اشاره به هفته عفاف و حجاب باتاکید بر اینکه عفاف مقوله گران‌بهایی‌ست که بیش از همه مدیران جمهوری اسلامی باید رفتار و عملکرد خود را به آن مزین کنند،چنین نوشت:

‏۱. وظیفه تشکیل ستاد مقابله با کرونای بی‌عفتی،پیگیری تشخیص ویروس‌های حیازدایی و عفت‌گریزی در کشور و مطالعه، برنامه‌ریزی و اقدام برای پیشگیری از آلودگی نظامِ خانواده به خیانت و طلاق،عدم تمایل به ازدواج و تهیه پروتکل درمانی لازم،برعهده کدام ارگان است؟

‏۲.دولت چرا برای این امر بودجه لازم را تخصیص نداده است،نه بودجه فکری و نه اعتبار ریالی؟
انسان پاکدست یعنی کسی که عفت اقتصادی داشته و از اینکه خدای ناکرده وارد رانت،دزدی، فساد،کم‌فروشی، دلالی و قاچاق شود، حیا می‌کند و زشتی این مفسده‌ها را درک کرده و خود را به آن آلوده نمی‌کند.

‏۳. عفت، حیا و حجاب چنین کارکردی دارد.
زن و مرد هم ندارد، بلکه هر یک متناسب با وضعیت فیزیولوژیک و گرایش‌های انسانی موظف به رعایت استانداردهای رفتاری، گفتاری و پوششی هستند، آیات زیبای الهی و محکمات قرآنی به خوبی چارچوب این استانداردها را تبیین نموده‌اند.