محسن ریاضی سرپرستی اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان را عهده دار شد
محسن ریاضی سرپرستی اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان را عهده دار شد
سکان نیوز؛ طی حکمی از سوی دکتر مصطفی سالاری، مدیر عامل سازمان تامین اجتماعی و با حضور مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی، دکتر محسن ریاضی به عنوان سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان معرفی شد.

دکتر رضا امینی، مدیرکل هماهنگی امور استان های سازمان تامین اجتماعی در این نشست که با حضور روسای شعب 8 گانه استان، مدیران ستادی و استانی و روسای سایر شعب که بصورت ویدئو کنفرانس حضور داشتند ضمن تقدیر از خدمات ۸ ماهه عبدالرسول آقا هادی، در مدت زمان تصدی سرپرستی این اداره کل، دکتر محسن ریاضی معاون اداره کل برنامه و بودجه سازمان تامین اجتماعی را به عنوان سرپرست جدید این اداره کل معرفی نمود.
دکتر امینی در ادامه بر ارتقای کمی و کیفی خدمات سازمان تامین اجتماعی و بهره گیری از فضای اینترنت و تسهیل گری خدمات تاکید کردند و افزودند: نگاه مدیران سازمان همواره برپایه ی حفظ کرامت بیمه شدگان ، مستمری بگیران و بیمه شدگان می باشد.
وی بر تعهد و تخصص بعنوان شاخصه ی منابع انسانی این سا زمان تاکید کرد و افزود: تمام برنامه ریزی های این سازمان در راستای تحقق اهداف کلان سازمان تامین اجتماعی یعنی تحقق عدالت اجتماعی و جلب رضایت بیمه شدگان و بازنشستگان می باشد. حدود نیمی از جمعیت کشور تحت پوشش خدمات کوتاه‌مدت، میان‌مدت و بلند مدت سازمان تأمین اجتماعی قرار دارند که این میزان در استان اصفهان بیش از ۶۵ درصد جمعیت استان را شامل می شود.
امینی بر توسعه و گسترش و تنوع خدمات این سازمان از طریق برون سپاری و ایجاد شبکه اجتماعی و فضای اینترنت تاکید کرد و گفت: سازمان تامین اجتماعی هم اکنون اقدام به ارائه و رونمایی از ۳۰ خدمت مهم این سازمان از طریق اینترنت با اجرای طرح دیجیتال 3070 نموده است که این اقدامات برای تحقق جلب رضایتمندی بیمه شدگان و مراجعین به این سازمان صورت گرفته است.
وی ادامه داد: خدمت صادقانه به جامعه کارگری و همکاری با جامعه کارفرمایی و توجه به اصل سه جانبه گرایی همواره در راس امور این سازمان بوده است.
امینی در ادامه با تقدیر از عبدالرسول آقا هادی سرپرست سابق این اداره کل که همزمان معاونت بیمه ای این اداره کل را بعهده دارد آقای محسن ریاضی را به عنوان سرپرست جدید اداره کل تامین اجتماعی استان اصفهان معرفی نمود و ابراز امیدواری کرد در سایه همدلی و هم افزایی جامعه کارگری، کارفرمایی و کارکنان سازمان شاهد افزایش رضایت مندیی و رشد خدمات این سازمان باشیم.

دکتر محسن ریاضی از مدیر عامل سازمان بخاطر اعتماد و فرصتی که جهت خدمت به بیمه شدگان و مستمری بگیران به ایشان دادند تشکر کرد و در ادامه از عبدالرسول آقاهادی و مدیران قبلی اداره کل اصفهان تقدیر و تشکر نمود.

سرپرست اداره کل تامین اجتماعی استان افزود: با همکاری، همدلی همکاران و تعامل با سایر ارگان ها در چهارچوب مقرارت، بتوانیم به اهداف سازمانی دست پیدا کنیم.

وی به پتانسیل بالای کارشناسی در اداره کل تامین اجتماعی استان که همیشه مورد توجه بوده اشاره کرد و گفت استفاده از این پتانسیل با تعامل واحدهامیتواند در ادامه راه گشا باشد و اهداف بهتر پیگیری گردد. ان شاالله با کمک همدیگر و با فعالیت های علمی بتوانیم عملکرد دیگری را در استان اصفهان رقم بزنیم و آن رابه کل سازمان گسترش دهیم و اهداف سازمان را اجرایی کنیم. ما باید از فرصت ها استفاده کنیم و مسائل و مشکلات استان را حل کنیم و این امر با کمک و یاری کلیه همکاران محقق میگردد.

لازم به ذکر است؛ آقای دکتر محسن ریاضی مسئولیت هایی همچون معاون اداره کل برنامه و بودجه ،معاون دفتر برنامه ریزی اقتصادی و اجتماعی سازمان تامین اجتماعی را در کارنامه اجرایی خود دارد.