محسنی بندپی؛ کرونا روزانه به اندازه یک هواپیمای مسافربری از ما قربانی می‌گیرد
محسنی بندپی؛ کرونا روزانه به اندازه یک هواپیمای مسافربری از ما قربانی می‌گیرد
سکان نیوز؛ عضو کمیسیون بهداشت و درمان بیان داشت؛ امروز در کشور شاهد بازگشت پیک کرونا هستیم و مشاهده می‌کنیم آمار جان باختگان این روزها ۳ رقمی شده‌ ؛ یعنی تقریبا روزانه به اندازه مسافران یک هواپیمای مسافربری انسان به رحمت خدا می‌رود و به خاطر کرونا فوت می‌کنند .

به گزارش سکان نیوز؛ دکتر محمدعلی محسنی بندپی گفت؛ امروز در کشور شاهد بازگشت پیک کرونا هستیم و مشاهده می‌کنیم آمار جان باختگان این روزها ۳ رقمی شده‌ ؛ یعنی تقریبا روزانه به اندازه مسافران یک هواپیمای مسافربری انسان به رحمت خدا می‌رود و به خاطر کرونا فوت می‌کنند .

نماینده مردم نوشهر چالوس و کلاردشت افزود؛ اگر ما به تصادف یک اتوبوس ۴۰ نفره حساس می‌شویم و برای آن سر وصدا راه می‌اندازیم ، از مسئولان می‌خواهیم که مراقبت‌های خاصی را در مورد کرونا هم داشته باشند .

وی گفت؛ در گذشته افراد میانسال و بعضاً کسانی که بیماری زمینه‌ای داشتند درگیر این بیماری می‌شدند اما در دوره دوم مشاهده می‌کنیم کودکان، نوجوانان و همه اقشار مختلف مبتلا می‌شوند که این زنگ خطری برای سلامت جامعه است.

محسنی بندپی گفت؛ موضوع کرونا در کشور جدال بین سلامت و اقتصاد است اگر به نفع اقتصاد کنار برویم و همه را آزاد بگذاریم، سلامت مردم تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد. اگر به نفع سلامت مردم کنار برویم اقتصاد مردم آسیب می‌بیند بنابراین ناگزیر هستیم به صورت منطقه‌ای در برخورد با این بیماری رفتار کنیم.