مجلس با کلیات تأسیس شرکت تعاونی توسعه عمران استانی موافقت کرد
مجلس با کلیات تأسیس شرکت تعاونی توسعه عمران استانی موافقت کرد
سکان؛ سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت:‌اعضای کمیسیون اجتماعی در یک رأی‌گیری استمزاجی موافقت خود را با کلیات تأسیس شرکت تعاونی توسعه عمران استانی اعلام کردند.

مجید انصاری نماینده مردم ممسنی در مجلس شورای اسلامی ، با اشاره به نشست کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: در جلسه اعضای کمیسیون در یک رأی‌گیری استمزاجی موافقت خود را با کلیات طرح تأسیس شرکت‌ تعاونی توسعه عمران استانی اعلام کردند.

وی افزود:‌ما پیش از این قانون تأسیس شرکت تعاونی توسعه عمران شهرستانی را داشتیم و در واقع در این طرح این موضوع بُعد استانی نیز پیدا کرده و به آن اضافه شده است.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس اظهار داشت: در این طرح آمده که اگر پروژه عمرانی در یک استان وجود داشته باشد اولویت برای اجرای این پروژه با شرکت‌ تعاونی‌های استان است و مزایده‌ها در موارد خاص در ارتباط با اجرای پروژه توسط شرکت تعاونی عمران استان ترک تشریفات نیز صورت می‌گیرد.

انصاری خاطرنشان کرد: پیش از این تشخیص استثنائات برای ترک تشریفات در مزایده برای واگذاری اجرای پروژه به شرکت تعاونی توسعه عمران با کمیته‌های زیرمجموعه دولت بوده که در طرح جدید کمیسیون تشخیص این موضوع برعهده شورای برنامه‌ریزی استان گذاشته شده است.