مانور دستکاری ایستگاه تقلیل فشارگاز درهفته پدافند غیرعامل
مانور دستکاری ایستگاه تقلیل فشارگاز درهفته پدافند غیرعامل
سکان؛ در هفته پدافند غیرعامل مانور دستکاری ایستگاه در محل ایستگاه تقلیل فشار گاز CGS گرگان با هدف آمادگی بیشتر نیروها برگزار شد .

به گزارش روابط عمومی شرکت گاز استان گلستان ،سید جواد موسوی رئیس اداره گاز منطقه یک مرکز استان در این خصوص گفت این اداره بر اساس سناریوی تعریف شده و به منظور سنجش میزان آمادگی همکاران برای مقابله با حوادث طبیعی و غیر مترقبه در طول سال مانورهای مختلفی را برنامه  ریزی و اجرا می کند.

 وی افزود: این مانور که بدون اطلاع رسانی قبلی به کارکنان برگزار شد ، همکاران علیرغم فاصله اداره تا ایستگاه گاز توانستند بر اساس زمانبندی تعریفی در سناریوی مربوطه ، در اولین فرصت ممکن درمحل حاضر شده و اقدامات لازمه را انجام دهند.

 رئیس اداره گاز منطقه منطقه یک گرگان درادامه اظهار داشت: در این مانورها نیروی انتظامی استان نیز ایفای نقش کرده و در همین رابطه با اولین تماس برقرار شده در محل حاضر شده  و نهایت همکاری را با این اداره به عمل آورد .

موسوی در خاتمه از همکاری و همیاری کلیه شرکت کنندگان گفت :امیدواریم با یک برنامه‌ریزی منسجم و هماهنگ و بر اساس سناریوهای تعریف شده بتوانیم میزان آمادگی همکاران برای مقابله با حوادث را دوچندان کرده تا در زمان  بروز احتمالی حوادث غیر مترقبه  کمترین آسیب‌ها را متحمل شده و خدمات خود را به نحو مطلوبی انجام  دهیم.