مادر شهیدان گرانقدر محمودی راد آسمانی شد
مادر شهیدان گرانقدر محمودی راد آسمانی شد
سکان نیوز؛ پیکر پاک این مادر مقاوم و صبور در ساعت ۱۰صبح سه شنبه ۳۰ اردیبهشت از قائم شهر خیابان بابل کوچه دستوریان و در سید ملال تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده می شود .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و روابط عمومی بنیاد شهبد و امور ایثارگران مازندران، حاجیه خانم فخری محمودی مادر شهیدان والامقام محمد رضا و علیرصا محمودی راد بر اثر کهولت سن دعوت حق را لبیک گفت و به فرزندان شهیدش پیوست.
پیکر پاک این مادر مقاوم و صبور در ساعت ۱۰صبح سه شنبه ۳۰ اردیبهشت از قائم شهر خیابان بابل کوچه دستوریان و در سید ملال تشییع و در جوار فرزندان شهیدش به خاک سپرده می شود .
شهید محمد رضا محمودی راد متولد 18/1/42 قائم شهر به دنیا آمد،بعد از اخذ دیپلم با شروع جنگ از طریق سپاه به عرصه نبرد گام بر می دارد و در یگان لشگر25 کربلا به خدمت می پرازد وسرانجام در30/7/62 در عملیان والفجر4 بر اثر اصابت ترکش خمپاره به سرش در مریوان به خیل شهدای اسلام می پیوندد. شهید علی رضا محمودی راد متولد15/6/45 در قائم شهر به دنیا آمد او که دانشجوی کارشناسی بود با شروع جنگ عزم خود را جزم می کند واز طریق بسیج به عنوان نیروی داوطلب عازم جبهه می شود و سرانجام در 6/4/1366در منطقه ماووت کردستان درعملیات نصر 4 بر اثر اصابت ترکش به برادر شهیدش پیوست.