مادران شهدا شاهدانی بی ‌‌ادعا كه با الهام از مكتب حضرت زهرا(س) با خدا معامله كردند
مادران شهدا شاهدانی بی ‌‌ادعا كه با الهام از مكتب حضرت زهرا(س) با خدا معامله كردند
سکان نیوز؛ مدیرکل بنیاد شهید مازندران گفت؛ مادران شهدا شاهدانی بی ‌‌ادعا هستند كه با الهام از مكتب حضرت زهرا(س) با خدا معامله كردند.

به گزارش ایثار واحد مازندران،سعید کهن سال مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران مشاور استاندار در امور ایثارگران (به نمایندگی از دکتر حسینی پور استاندار مازندران ) و معاون بهداشت و درمان بنیاد استان در بیمارستان حضرت امام خمینی ( ره ) شهرستان ساری از اسوه صبر و پایداری مادر سه شهید معزز ابوالقاسم، ابوالحسن و هادی محمدزاده عیادت کرد.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران مازندران پس از این دیدار گفت: مادر سه شهید گرانقدر محمدزاده همانند دیگر مادران شهدا حضرت زینب ( س ) را سرمشق زندگی خود قرار داده است و با استقامت و شکیبایی خود درس عزت و شهامت و شجاعت را به زنان جامعه ما آموخت.
سعید کهن سال افزود: مادران شهدا شاهدانی بی ‌‌ادعا هستند كه با الهام از مكتب حضرت زهرا(س) با خدا معامله كردند و فرزندانشان را در راه حق وحقیقت راهی جبهه های نبرد با دشمنان کردند. وی اضافه کرد: این عزت، کرامت و عظمت را خداوند به این مادران پاک و مومنه عطا کرده است.
وی اظهار کرد: در نشست با مسئولین بیمارستان امام خمینی ( ره ) ساری، آخرین وضعیت جسمانی و روند درمان این مادر صبور و فداکار از طریق پزشکان معالج ایشان از نزدیک مورد بررسی و پیگیری قرار گرفت.
مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مازندران ضمن تشکر و قدردانی از عنایت و دلجویی استاندار مازندران از خانواده شهیدان والامقام محمدزاده گفت: دکتر حسینی پور استاندار مازندران به صورت تماس تلفنی با خواهر شهیدان گرانقدر محمدزاده گفتگو کرد.
سعید کهن سال افزود: استاندار مازندران در این تماس تلفنی، ضمن احوالپرسی و آگاهی از شرائط جسمانی، سلامتی و شفای کامل برای مادر شهیدان گرانقدر محمدزاده را از درگاه حضرت حق تعالی مسئلت کرد.
گفتنی است مادر شهیدان گرانقدر محمدزاده بدلیل بیماری در بیمارستان امام خمینی ( ره ) بستری و تحت درمان و مداوا می باشد.
برای این اسوه مقاومت و بردباری آرزوی سلامتی داریم.