قالیباف: در اولین جلسه هیات رئیسه استعفای الیاس نادران بررسی می‌شود
قالیباف: در اولین جلسه هیات رئیسه استعفای الیاس نادران بررسی می‌شود
سکان؛ رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در اولین نشست هیات رئیسه، موضوع استعفای آقای نادران را مطرح می کنیم، اگر دلیل پذیرفته شد، در اولین نشست علنی براساس آیین نامه، استعفا را اعلام وصول می کنیم.

محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی نوبت عصر  (یکشنبه 21 آبان ماه) مجلس شورای اسلامی در پایان نشست علنی گفت: به هر حال برادر عزیز ما آقای نادران بحثی داشته و استعفا دادند، برای اینکه افکار عمومی بدانند، ما در هیات رئیسه و در آیین نامه داخلی مجلس تصویب کردیم که استعفا باید مدلل باشد و پس از آن به صحن ارائه شود. ما در هیأت رئیسه تصویب کردیم که این موضوع در هیأت رئیسه مطرح شود.

رئیس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در اولین نشست هیات رئیسه، موضوع استعفای آقای نادران را مطرح می کنیم، اگر دلیل پذیرفته شد، در اولین نشست علنی براساس آیین نامه، استعفا را اعلام وصول می کنیم.

وی تصریح کرد: لذا این مسئله را خدمت همه دوستان در نشست صبح هم گفتیم، اما این برادر عزیز اینطور انتخاب کردند که همین لحظه باید استعفا را بپذیریم که طبیعتاً ما باید آیین نامه را رعایت کنیم.

به گزارش فارس، الیاس نادران در جلسه علنی نوبت صبح امروز مجلس در انتقاد به نحوه اداره مجلس و عدم رسیدگی به درخواست استعفایش دست به تحصن زد و در مقابل جایگاه هیئت رئیسه مجلس در صحن، روی زمین نشست.  او که در جلسه نوبت صبح در نهایت با وساطت مجتبی ذوالنور نایب رئیس مجلس به تحصن خود پایان داده بود، از ابتدای جلسه نوبت عصر نیز بار دیگر مقابل جایگاه هیات رئیسه مجلس به تحصن نشست و وساطت هیچ یک از نمایندگان را نیز نپذیرفت.