فینال جام حذفی فوتبال 7 اردیبهشت در تهران برگزار می شود
فینال جام حذفی فوتبال 7 اردیبهشت در تهران برگزار می شود
سکان نیوز؛ مدیرکل ورزش و جوانان استان مازندران از برگزاری فینال جام حذفی فوتبال ایران بین تیم های نساجی مازندران و آلومینیوم اراک در ورزشگاه آزادی تهران خبر داد.

حسن رنگرز در گفت و گو با سکان با اشاره به اینکه با همراهی وزیر ورزش ، استاندار مازندران و دغدغه مندان تیم فوتبال نساجی مازندران فینال جام حذفی در تهران برگزار خواهد شد، گفت: تیم فوتبال نساجی مازندران از باشگاه های ریشه دار مازندران و کشور است .

وی بیان داشت: در پی اعلام ورزشگاه یادگار امام تبریز بعنوان میزبان مسابقه فینال جام حذفی کشور از سوی فدراسیون فوتبال، دکتر حسینی پور استاندار مازندران بمنظور خواست هواداران نساجی، در گفتگوی تلفنی با دکتر سجادی وزیر محترم ورزش و جوانان و مسئولان فدراسیون فوتبال، خواستار تغییر میزبانی این رقابت حساس شد.

رنگرز افزود: دکتر سجادی نیز با توجه به درخواست هواداران و مسئولان مازندران پیگیری های لازم برای برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی انجام داد .

دکتر علی اصغر یوسف نژاد از نمایندگان ادوار و عضو هیئت رئیسه سابق مجلس نیز در صفحه اینستاگرام خود از ملاقات حضوری با رئیس فدراسیون فوتبال خبر داد و از تلاش های دکتر ماجدی رئیس فدراسیون فوتبال بابت پیگیری برگزاری فینال جام حذفی در ورزشگاه آزادی به نمایندگی از مردم مازندران تشکر و قدردانی کرد.