فروش ۱۷۶۰ تن محصول پشم شيشه در بازار بورس کالاي ايران
فروش ۱۷۶۰ تن محصول پشم شيشه در بازار بورس کالاي ايران
سکان نیوز؛ مدير عامل شرکت پشم شيشه ايران گفت:طي مدت ۴ ماه از شروع فروش محصولات اين شرکت از شهريور ماه تا پايان آذر توانست مجموعا ۱۷۶۰ تن محصول پشم شيشه خود را در اين بازار به فروش برساند.

به گزارش سکان، جهانگير باقري در نشست خبری بیان داشت: در سالي که مزين به نام توليد ، پشتيباني ها و مانع زدايي ها است عليرغم تحريم هاي ظالمانه دشمنان ، با رشد چشمگير صادرات توانسته ايم بالاترين ميزان صادرات را داشته باشيم و با اتخاذ تصميم هاي مديريتي کارآمد ميزان صادرات را به شکل قابل توجهي گسترش دهيم.

در ادامه وي در راستاي پرسش و پاسخ خبرنگاران در مورد پروژه انتقال شرکت به منطقه ويژه اقتصادي شيراز افزود در بحث انتقال کارخانه کارهاي خوبي صورت گرفته و نمونه آن انعقاد قرارداد EPC با يک شرکت داخلي بود. با برنامه ريزي هاي صورت گرفته در جهت مسئوليت هاي اجتماعي ، حفظ بازار ، افزايش صادرات ، توسعه برند و افزايش ظرفيت توليد تمام‌ تلاشمان را خواهيم کرد تا طبق برنامه زمانبندي هر چه سريعتر شاهد به بهره برداري رسيدن خط توليد کارخانه در سايت جديد باشيم.

باقري تصريح کرد : در راستاي شفاف سازي ، حذف واسطه گري و فروش مستقيم بين فروشنده و خريدار ، توليدات اين شرکت از جمله پشم شيشه و ايزوگام از اوايل سال جاري وارد بورس کالاي ايران شد و طي مدت ۴ ماه از شروع فروش محصولات اين شرکت از شهريور ماه تا پايان آذر توانست مجموعا ۱۷۶۰ تن محصول پشم شيشه خود را در اين بازار به فروش برساند.

 رکورد شکني ماهيانه توليد ، فروش ، صادرات براي اولين بار از بدو تاسيس کارخانه

وي در پايان با اشاره به مشکلات فعلي اقتصادي در کشور اظهار داشت: شرکت پشم‌شيشه ايران از شرکت هاي پويا و موفق است که با همت مديران ، برنامه ريزان و تلاش کارکنان ، موفق به شکستن رکوردهاي ماهيانه توليد ، فروش و صادرات در سال جاري ، از بدو تاسيس کارخانه شده است و قطعا اين روند در ماه ها و سال هاي آتي نيز تا رسيدن به جايگاه واقعي شرکت در بازارهاي داخلي و خارجي ادامه خواهد يافت.