فرصت 2 هفته ای وزیر نیرو برای پاسخ مکتوب به سوالات اعضای کمیسیون انرژی مجلس
فرصت 2 هفته ای وزیر نیرو برای پاسخ مکتوب به سوالات اعضای کمیسیون انرژی مجلس
سکان نیوز؛ سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس گفت: وزیر نیرو از این کمیسیون 2 هفته فرصت خواست تا گزارش مکتوبی در پاسخ به سوالات و نکات اعضای کمیسیون انرژی به مجلس ارسال کند.

مالک شریعتی سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی، در تشریح جزئیات نشست صبح امروز (سه‌شنبه 31 تیر) این کمیسیون اظهار داشت: جلسه امروز کمیسیون انرژی با حضور رضا اردکانیان وزیر نیرو، معاونین و مدیران این وزارتخانه برگزار شد.

وی افزود: عمده وقتی که در اختیار داشتیم صرف ارائه گزارش مدیران وزارت نیرو و سوالات و نکات اعضای این کمیسیون شد و فرصتی برای پاسخ مبسوط به سوالات از سوی وزیر نیرو و معاونین وی فراهم نشد.

سخنگوی کمیسیون انرژی مجلس تصریح کرد: در جلسه امروز مقرر شد که اردکانیان وزیر نیرو در دو هفته آینده گزارش مکتوبی به سوالات و نکات اعضای کمیسیون انرژی به مجلس ارسال کند.

شریعتی خاطرنشان کرد: همچنین در این نشست قرار شد که جلسات مشترکی با کمیته برق و منابع تجدیدپذیر کمیسیون انرژی با مدیران ستادی وزارت نیرو برگزار شده تا جزئیات مصوبات آن نشست‌ها به صحن کمیسیون ارجاع شود.

وی تصریح کرد: عمده مباحث مطرح شده از سوی اعضای کمیسیون انرژی ناظر به مشکلات آب و برق مناطق و حوزه‌های انتخابیه آنان بود که مسئولان ستادی وزارت نیرو قول مساعد برای اصلاح امور دادند و اعلام کردند تلاش می‌کنندبه مطالبات مردم در این حوزه پاسخ مناسب بدهند.