فرزندان شاهد، سرمایه های دلسوز مجموعه شهرداری منطقه 15 هستند
فرزندان شاهد، سرمایه های دلسوز مجموعه شهرداری منطقه 15 هستند
سکان نیوز؛ شهردار منطقه 15تهران در نشست صمیمی با فرزندان شاهد شاغل در منطقه گفت: فرزندان شاهد از نیروهای دلسوز و سرمایه های گرانقدر مجموعه هستند.

به گزارش سکان به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۱۵، سید مهدی صباغ در این نشست با ابراز خرسندی از حضور در جمع همکاران زحمتکش و بی ادعای فرزندان شاهد شاغل در منطقه گفت: شهدا با تقدیم جان ارزشمند خود از آرمان ها و ارزشهای نظام اسلامی صیانت و برگ زرین تاریخ انقلاب را به نام خود ثبت کردند و وظیفه ما تکریم خانواده های آنهاست.
او با اشاره به اینکه ساماندهی نیروی انسانی منطقه و توجه و تکریم همکاران بخصوص فرزندان شاهد در دستور کار ماست، افزود: من به دنبال تحول هستم، نه تغییر و امیدوارم با همراهی و همدلی شما معضلات این منطقه که عمدتا در حوزه فرهنگی و اجتماعی منطقه ناشی از بافت این محدوده است، را برطرف کنیم.
شهردار منطقه گفت: این جلسات از آینده به صورت فصلی برگزار می شود تا همکاران بتوانند ایده و نقطه نظرات و پیشنهادات خود را در تمامی بخش ها ارائه دهند.
برپایه این گزارش؛ در ادامه نشست، همکاران شاهد نیز به معرفی و بیان سوابق کاری خود پرداختند و ضمن خوش آمدگویی به شهردار منطقه درباره مسائل و مشکلات موجود سخن گفتند.