عملیات ارتقای کیفی نفت کوره پالایشگاه کرمانشاه وارد فاز اجرایی شد
عملیات ارتقای کیفی نفت کوره پالایشگاه کرمانشاه وارد فاز اجرایی شد
سکان؛ مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه، از آغاز عملیات اجرایی ارتقای کیفی نفت کوره تولیدی این شرکت خبر داد.

محمدرضا امامی نیا در این باره اظهار کرد: پیش از این، قراداد ارتقای کیفی نفت کوره تولیدی پالایشگاه کرمانشاه میان مدیرعامل این شرکت و مدیرعامل شرکت دانش بنیان آذر انرژی تبریز منعقد گردید و هم اکنون این پروژه وارد فاز اجرایی شد.

امامی نیا یادآور شد: این پروژه قطعا نقش مهمی در کاهش آلاینده‌های زیست محیطی، ارتقای شاخص‌های کیفی فرآورده‌های نفتی، افزایش سوددهی و توسعه پالایشگاه‌ کرمانشاه ایفا خواهد کرد.

سخنگوی پالایشگاه کرمانشاه اظهار کرد: در واقع هدف از اجرای طرح، این است که مقدار گوگرد نفت کوره از 3.2 به 0.8 درصد کاهش یابد. همچنین در این طرح، 30 درصد از نفت کوره تولیدی پالایشگاه کرمانشاه به نفت گاز تبدیل خواهد شد.

امامی نیا خاطرنشان کرد: یکی از چالش‌های اصلی در شرکتهای پالایشی کشور بحث تولید نفت کوره است که خوشبختانه پالایشگاه کرمانشاه با اعتماد به دانش بومی مهندسین جوان کشور و پرسنل توانمند شرکت،برای اولین بار در کشور گامی موثر در این راستا برداشته است.

امامی نیا در پایان ضمن تقدیر از حمایتهای مهندس هادی درویش وند سهامدار پالایشگاه کرمانشاه در انعقاد این قرارداد گفت: در طول هفت سال اخیر که بخش خصوصی مدیریت شرکت پالایش نفت کرمانشاه را برعهده داشته، نهایت تلاش خود را در مسیر توسعه و افزایش کیفیت محصولات تولیدی این شرکت به کار برده و با انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود، نگاه ویژه ای به توسعه همه جانبه استان و کشور داشته و دارد.