عملیات اجرایی پارک خبرنگار در قائمشهر آغاز شد/ رفع مشکل آبگرفتگی در 22 کوچه
عملیات اجرایی پارک خبرنگار در قائمشهر آغاز شد/ رفع مشکل آبگرفتگی در 22 کوچه
سکان نیوز؛ به مناسبت ششمین روز از هفته دولت و در روز دوشنبه با حضور اعضای شورای شهر قائمشهر، شهردار قائمشهر، فرماندار قائمشهر، معاونین فرماندار، مسئولین شهرستانی 5 طرح در شهرداری قائمشهر افتتاح و کلنگ زنی شد.

به گزارش سکان نیوز، شهردار قائمشهر در مراسم تجلیل از اصحاب رسانه با اعلام اینکه کلنگ احداث پارک خبرنگار در کوچه اخوان به زمین زده شد، گفت: این پارک در زمینی به مساحت ۳ هزار مترمربع و با برآورد هزینه ۶ میلیارد تومان آغاز شد.
کاظم علیپور با اشاره به اینکه پارک یعقوبیان کفشگر کلا در زمینی به مساحت ۶ هزار متر مربع و با هزینه تقربی ۶ میلیارد تومان آغاز شده است، افزود،: اولین ماشین خط کشی محوری شهرداری های استان با هزینه ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان توسط شهرداری قائمشهر خریداری و امروز به بهره برداری رسیده است.
وی بیان کرد: به مناسبت هفته دولت سامانه ۱۳۷ شهرداری با هزینه 650میلیون تومان و اشتغال زایی 10 نفر به بهره برداری رسید.
شهردار قائمشهر با بیان اینکه فاز دوم طرح جمع آوری و هدایت آب های سطحی از هسته مرکزی شهر به کانال کمربندی شمالی در حال انجام است،‌ گفت: فاز نخست این طرح با هزینه ۳ میلیارد تومان و در مدت زمان یک ماه اجرایی شده، فاز دوم هم به طول 700 متر و هزینه 6 میلیارد تومان و همچنین فاز سوم با اخذ مجوز از شورای شهر با هزینه تقریبی ۱۵ میلیارد تومان انجام خواهد شد.
علیپور با بیان اینکه در سال جاری آبگرفتگی زیر گذر کوچکسرا با احداث کانال و با هزینه ۶ میلیارد تومان برطرف شده است، افزود: در ده ماه گذشته ۳۷ کوچه که مشکل آبگرفتگی معابر داشتند مورد شناسایی قرار گرفته و ۲۲ کوچه مشکل آن حل شده است و مابقی کوچه ها تا یکسال آینده مشکل آنان حل خواهد شد.
وی با تاکید براینکه تمام تلاشمان را می کنیم تا در شمال کشور نسبت به احداث کارخانه بتن مسلح با هزینه تقریبی 15 میلیارد تومان اقدام کنیم، گفت که به دنبال اخذ مجوز هستیم.

شهردار قائمشهر از بهره برداری نخستین مرکز درمانی تخصصی پرسنل شهرداری قائمشهر در شمال کشور خبر داد و اظهار داشت: این مرکز درمانی تا ۲ ماه آینده و با هزینه ۲ میلیارد تومان به بهره برداری می رسد.
علیپور از احداث ساختمان منطقه ۲ شهرداری قائمشهر در پشت راه آهن خبر داد وگفت: راه اندازی ۲ پارک دیگر تا پایان سال ۱۴۰۱ از دیگر برنامه های عمرانی شهرداری قائمشهر است
وی با بیان اینکه موضوع زباله، جزو دغدغه های مسئولان شهری است، افزود: روزانه 250 تن زباله در سطح این شهرستان جمع آوری می شود.