ضرورت توجه برای گسترش فعالیت تعاونی ها در بابل/800 تعاونی فعال در شهرستان
ضرورت توجه برای گسترش فعالیت تعاونی ها در بابل/800 تعاونی فعال در شهرستان
سکان نیوز؛ دکتر قاسم عزیززاده گرجی با اشاره به توجه بیشتر برای گسترش فعالیت های بخش تعاون بیان داشت؛ 800 تعاونی فعال در شهرستان بابل مشغول به کار هستند.

به گزارش سکان، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان بابل در مراسم تجلیل از تعاونی های برتر شهرستان با تبریک فرا رسیدن هفته تعاون اظهار داشت؛ فعالیت ها در قالب تعاونی ها مورد تاکید اسلام است و در آموزه های دینی ما مکرا به آن اشاره شده است.

وی با بیان اینکه یکی از برکات شرکت های تعاونی تجمیع سرمایه های کوچک و اندک است، افزود؛ با کنار هم قرار گرفتن این سرمایه های کوچک در بخش تعاون کارهای بزرگی اتفاق خواهد افتاد.

دکتر عزیززاده گرجی افزود؛ تعاون به عنوان یک فرهنگ غنی و پربار در سایه‌ی تلاش ها و خدمات ارزنده بویژه در تقویت تولید ملی، کار آفرینی و جذب سرمایه می‌تواند روند توسعه را تسریع بخشد و با بهره‌گیری از مشارکت مردم ، به نقطه مطلوب و موثر دست یابد.

فرماندار ویژه شهرستان بابل گفت؛ ضرورت گسترش و حمایت از شرکت ها و تعاونی ها در حوزه های مختلف، تاثیر بسزایی در افزایش نقش مردم در اقتصاد دارد و فرصت توزیع عادلانه تر ثروت، کاهش بیکاری، و توسعه اقتصادی را فراهم تر می سازد و این مهم در اصل ۴۴ قانون اساسی و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری، مورد تاکید است.

وی با اشاره به اینکه 1325 شرکت تعاونی در شهرستان بابل داریم، بیان داشت؛ 800 تعاونی به صورت فعال در حال کار و فعالیت هستند.

در پایان از تعاونی های فعال شهرستان بابل تجلیل شد