ضرورت ارتقای دانش پارلمانی در میان مدیران دستگاه‌های اجرایی
ضرورت ارتقای دانش پارلمانی در میان مدیران دستگاه‌های اجرایی
سکان نیوز؛ معاون نظارت امور مجلس ارتقای دانش پارلمانی میان مدیران را حائز اهمیت دانست و بر ضرورت تشکیل آن در استان‌های مختلف کشور و توسط دستگاه‌های اجرایی تأکید کرد.

نخستین همایش آموزشی ـ توجیهی مدیران و رابطین امور مجلس در دولت سیزدهم با همت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی با سخنرانی قاسم جعفری معاون نظارت و هماهنگی معاونت امور مجلس ریاست جمهوری برگزار شد.

جعفری در این همایش با تاکید بر اهمیت آشنایی مدیران دستگاه های اجرایی با فرآیند قانونگذاری اظهارداشت: به هر میزان که آگاهی و اطلاعات مدیر در این حوزه افزایش یابد بهتر می تواند سطح تعامل خود با مجلس و نمایندگان را بهبود بخشد.

وی خاطرنشان کرد: مدیران امور مجلس دستگاه ها در سطوح مختلف می توانند با پیگیری مطالبات منطقی و قانونی نمایندگان حوزه های انتخابیه محل مأموریت های خود نقش مهمی در تقویت تعامل دولت و مجلس ایفا کنند و این تعاملات در نهایت به نفع مردم و آبادانی مناطق گوناگون کشور خواهد بود.

معاون نظارت امور مجلس همچنین برگزاری چنین همایش هایی با هدف ارتقای دانش پارلمانی میان مدیران را حائز اهمیت دانست و بر ضرورت تشکیل آن در استان های مختلف کشور و توسط دستگاه های اجرایی تاکید کرد.