شهردار اصفهان؛ کار خواهیم کرد که اصفهان همچنان مقصد گردشگرانی باشد
شهردار اصفهان؛ کار خواهیم کرد که اصفهان همچنان مقصد گردشگرانی باشد
سکان نیوز؛ علی قاسم‌زاده بیان داشت: امیدواریم بتوانیم با نگاه فرهنگی به اصفهان، شأن این شهر را حفظ و کمک کنیم که در جهان مثل زمرد و نگین بدرخشد و کماکان مقصد گردشگرانی باشد که با عشق و علاقه شهر ما را سیاحت می‌کنند.

شهردار اصفهان در اولین شب کاری خود در ارتباط تلفنی با برنامه تلویزیونی هشت بهشت شبکه اصفهان اظهار کرد: خدا را شاکرم که می‌توانم در یک دوره چهار ساله به مردم شهر اصفهان خدمت کنم.

وی افزود: اصفهان شهری است که به خودی خود و به ذات از هویت و شخصیت فرهنگی و تمدنی بالایی برخوردار است و امیدوارم که در چهار سال آینده، گردی بر دامن این شهر ننشسته و کاری نکنیم که شخصیت آن آسیب ببیند.

شهردار اصفهان خاطرنشان کرد: گاهی انجام اشتباهی مثل ساخت یک ساختمان یا برگزاری رویدادی که در شأن شهر نیست، ممکن است شخصیت اصفهان را دچار لطمه و آسیب کند بدین سبب امیدوارم بتوانیم با کمک فرهیختگان، نخبگان و مردمی که صاحب شهر هستند و با همفکری و مشارکت و همراهی آنان، قدم‌های مثبت و خوبی در جهت آبادانی کلانشهر اصفهان برداریم.

قاسم‌زاده با اشاره به دغدغه مردم درباره روند فعالیت‌های اداری در شهرداری، تصریح کرد: از این دغدغه‌ها مطلع هستم و امیدوارم به لطف خدا بتوانیم کاری کنیم که اعتماد و اطمینان به مدیریت شهری بیشتر شده و مردم با امنیت خاطر امور خود را پیگیری کنند.

وی با تاکید بر اینکه شهرداری باید مامن شهروندان باشد، اضافه کرد: همه این اتفاقات ممکن نیست مگر اینکه دست به دست هم دهیم و با کمک مردم شهرداری را به سمت شرایط بهتر پیش ببریم.

شهردار اصفهان تاکید کرد: درست است که اصفهان متعلق به مردم این شهر است، اما مورد علاقه همه مردم ایران و بسیاری از فرهیختگان جهان بوده و شهری است که در دنیا شناخته شده و مورد علاقه کسانی است که به فرهنگ، تاریخ و تمدن علاقه مند هستند.