شناسایی و رفع نزدیك به 38000 مورد از عیوب شبكه توسط توزیع برق تبریز
شناسایی و رفع نزدیك به 38000 مورد از عیوب شبكه توسط توزیع برق تبریز
سکان نیوز؛ مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز، از شناسایی و رفع 37670 مورد عیوب شبکه با هزینه‌کرد بالغ بر 36 میلیارد ریال طی هشت ماه از اول سال جاری خبر داد.

به گزارش سکان به نقل از روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق تبریز، عادل کاظمی افزود: همکاران این شرکت در راستای پایداری و بهبود شاخص‌های قابلیت اطمینان شبکه، اقدام به بازدید دوره‌ای شبکه و رفع عیوب شبکه کرده‌اند.

وی اضافه کرد: در این راستا امورهای تابعه‌ی برق تبریز به صورت منظم و سالانه اقدام به تدوین برنامه‌ی زمان‌بندی جهت بازدید از شبکه کرده و مطابق با آن نسبت به بازدید کل شبکه، ثبت عیوب و رفع آن به طور مستمر اقدام می‌کنند.

کاظمی خاطرنشان کرد: شرکت توزیع نیروی برق تبریز، برای رفع عیوب مشاهده شده در تجهیزات شبکه، اقدام به برون‌سپاری فعالیت‌های سرویس و تعمیرات شبکه به پیمانکاران ذیصلاح کرده است و در این راستا با افزایش اکیپ‌ها، هم‌اکنون از 7 اکیپ پیمانکاری خط گرم به همراه اکیپ‌های تعمیراتی خط سرد و خط گرم موجود در خود شرکت، بهره برده است.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تبریز در تشریح مزایای استفاده از خط گرم گفت: ایجاد اطمینان در میان مشترکان و شهروندان به دلیل رفع عیوب شبکه بدون قطع جریان برق و ایجاد ثبات در روال روزمره، انجام انواع فعالیت‌های پیشگیرانه بدون قطع برق در فعالیت‌های حیاتی جامعه، نظیر خدمات ارتباطی، دفاعی، پزشکی و ترافیکی از جمله مزایای این طرح است.

وی ادامه داد: کاهش هزینه‌ی اجتماعی ناشی از تعطیلی فعالیت‌های جاری، افزایش احساس امنیت فردی و عمومی، افزایش اطمینان مدیران صنعت برق از کارکرد منظم شبکه و اطمینان‌بخشی به سایر بخش‌های سیاسی، اقتصادی و اجتماعی نیز از دیگر مزایایی است که عملکرد اکیپ‌های خط گرم فراهم می‌کنند.

وی با بیان اینکه بیشترین عملیات اکیپ‌های خط گرم برق تبریز در امور برق قراملک، باغمیشه، اندیشه و ائل‌گلی انجام شده، یادآور شد: در هشت ماه سال جاری، شرکت توزیع نیروی برق تبریز با هزینه کرد بالغ بر 35858 میلیون ریال، تعداد 37670 مورد عیب شبکه را شناسایی و به صورت خط گرم و خط سرد رفع کرده است.